• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Cantaton

Oh, vad spännande! Förstår att det är svårt att sova. Fast jag får väl säga som man säger till små barn: om du somnar nu kommer morgondagen med allt det goda mycket fortare

26juli2008 skrev 2008-06-24 23:59:10 följande:
    Pyron: samma här, men jag är mer åt att jag funderar på hur det kommer att vara.. ska hämta min ring imorgon, lite nervös att jag kommer tycka den är ful.. Har satt i stenar i min förlovningsring, har andvänt schalins "bahamas" som grund, fast min är kupad samt att jag valt större stenar.. undrar om mina änringar blev lyckade eller inte..
  • Pyron

Jag har två förslag i mitt galleri.
    Kolla och bestäm åt mig.
    Den med fotona tar dock lååång tid

• 26juli2008

Cantaton: du har så rätt, du är klok du Sambo snarkar dock så, måste vänta ett tag till, han brukar sluta när ahn har sovit ett tag

• 26juli2008

Pyron: när är det dags för er? vi gifter oss om 4,5 v och jag har redan pirr i magen för det! Jag har pirr för det mesta, vill att allt ska bli perfekt!

• Pyron

*ler* Låter som om du blir uppe ett tag till.

26juli2008 skrev 2008-06-25 00:05:26 följande:
    Cantaton: du har så rätt, du är klok du Sambo snarkar dock så, måste vänta ett tag till, han brukar sluta när ahn har sovit ett tag
  • tågjäntan

Pyron
    Båda såg fina ut tycker jag. Det låter som att du skulle vilja göra den med foton, men att du eg inte riktigt orkar. Så jag vet inte hur jag ska råda. Gästerna tror jag blir nödja med vilket som.

• Pyron

en vecka innan dig. den 19 july, känns som om jag int ekommer hinna med något.

• Pyron

Helt rätt uppfattat.
    tack

tågjäntan skrev 2008-06-25 00:07:57 följande:
    PyronBåda såg fina ut tycker jag. Det låter som att du skulle vilja göra den med foton, men att du eg inte riktigt orkar. Så jag vet inte hur jag ska råda. Gästerna tror jag blir nödja med vilket som.
  • 26juli2008

Pyron: ja, sambons snarkningar är inte att leka med.. han låter som ett ånglok när han låter som värst.. det vore kanske nått för tågjäntan det! passa på, han är billig just nu

• Cantaton

Hihi.

Jag förstår!

26juli2008 skrev 2008-06-25 00:05:26 följande:
Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...