• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • matildaochniklas

Va härligt och grattis till examen!
    Blir det ut på landet för att fira midsommar?

• Cantaton

Tack

Ja, jag åker ut till Ljusterö med mamma, syskonen, mormor och ena mostern med familj.

Vad gör du själv över midsommar?

• matildaochniklas

Låter jättemysigt!
    Vi har inte bestämt än faktiskt.. jag har varit sjuk så jag har inte velat bestämma nåt om jag inte skulle bli frisk. Och nu har min m2b´s mamma blivit inlagd på sjukhuset, så vi får väl se lite hur hon mår.. mår hon inge bra så åker vi nog till henne och bara äter lite o tar det lugnt.

• Cantaton

Aha. Låter bra att hålla det öppet. Kan ju bli mysigt att bara vara några stycken också. Nu har jag packat allt mitt porslin! Ojoj. *pust*

• matildaochniklas

Usch porslinet brukar vara värst! Förutom allt som man glömt som ligger o skräpar överrallt!

• Cantaton

Jag som dessutom har dubbla uppsättningar porslin! Men nu är det packat. Däremot har jag bara en enda kartong kvar och väääldigt mkt grejer. Jag lyckades sälja min stora bokhylla ikväll (den hämtas imorgon fm) så plötsligt behövde jag ju tömma den. Och den rymde en hel del - som nu ligger precis överallt. Och jag har ingenting att packa det i :/

• matildaochniklas

Haha, förlåt att jag skrattar.. Men jag känner igen mig så väl! Det brukar sluta med att jag packar i plastpåsar så att jag får lov att gå huur många gånger som helst fram o tillbaka

• Cantaton

Haha, ja. Dessvärre. Jag vet inte riktigt hur jag ska prioritera vad gäller sista kartongen. Vad som ska få äran att hamna däri. Men jag kan låna fler kartonger nästa vecka, så det löser sig nog. Kommer ändå bara ha förmiddagen imorgon innan jag åker.

• matildaochniklas

Lycka till med flytten! Jag ska sova nu tänkte jag. Och trevlig midsommar!

• Cantaton

Ja, jag undrar om inte jag ska göra detsamma. Natti natti, och trevlig midsommar till dig också!

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...