• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Anja 19 juli 2008

VA? Menar du att kvinnor sagt till dig att du är FUL?????

Eh, säger man sånt till någon? F..n så elakt! Vad är det för kvinnor du rör dig med Fjosok!!!

• Fjosok

Du fråga DOM

Jag vet inte ...

Mrn jag kallar bar amig det jag fått höra av kvinnor jag dejtat i 12 år. Skulle inte komma på tankan att kalla mig det själv.

Då hade det inte blivit lite förlorarmentalitet

• Anja 19 juli 2008

Gah jag tycker det är för jä..ligt.

Om någon kille sagt till mig att jag var ful så skulle jag talat om för honom att hans pitt var den minsta jag nånsin haft

Du skulle sagt till dem att de var urusla i sängen (finns ingenting en tjej är mer rädd för att höra, jag lovar )

Nu var jag ju såklart LÅG OCH ELAK men ärligt talat, att säga t någon att de är fula är så jä..la vidrigt!

• Fjosok

Tja, jag vet inte ..

Har alltid blivit dumad p.g.a fulheten, att jag har för flummigt jobb och för lite pengar.

Håller iofs med om det

OM nu någon var intresserad

du har inget annat samtalsämne Anja?

• Anja 19 juli 2008

hihi

hmmm borde kanske vara något bröllopsrelaterat då, men näää jag har banne mig inget!

förutom att jag sitter och nojjar över när F..N jag ska bli hippad... det tisslas och tasslas så förbaskat och jag är så nyfiken att jag skulle kunna bli tokig men när sjutton BLIR det...

haha

nyfiken i en strut lixom... sambon säger att han inget vet men jag undrar jag... kom på min väninna m att viska nåt till honom häromdagen (och nä, de har ingen affär ) och sen har han haft lite mystiska telefonsamtal. Hmmm...

• Fjosok

ja, DET kan jag inte hjälpa dig med, sorry

hoppas det blir bra iaf

• Anja 19 juli 2008

Haha nä jag vet att du inte kan hjälpa mig med det

grejen är den att jag har bara en ledig helg kvar innan bröllopet i princip och det är midsommarhelgen, men det vore såååå knasigt om de tar den helgen för det är ju isåfall helt förutsägbart!!

Så nu sitter jag här och undrar om min arbetsdag imorgon från 10-22 är påhittad, alltså att jag blir tagen när jag kommer t jobbet och att jag inte alls ska jobba.

Haha jag är jä..ligt misstänksam ska du veta... Letar lixom tecken på ALLT...

• Fjosok

lIte briezillavarning på just hippområdet med andra ord

• Anja 19 juli 2008

det kan jag lugnt erkänna...

jag är lite controlfreak, så jag tycker det är lite läskigt att INTE veta vad jag har framför mig så att säga

Nu måste jag lägga mig snart ser jag! Ska ju jobba??? länge imorgon

• Fjosok

hwehe, låter som om det inte blir så mycket jobb

en annan åker norrut snart, och ska praktisera i 4 veckor. Har dock köpt mobilt bredband så jag ska ha möjlighet att kommunicera me domvärldem trots konfirmandläger med mera

hoppas morgondagen blir som du tänkt dig!

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...