• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Fjosok

själv lär jag aldrig bli kvitt bröllopsgrejerna hur jag än försöker verkar snudd på vara ett kall ...

OM jag hade fått möjligheten medan jag var i rätt ålder så skulle jag nog tyckte att det skulle vara en oreoligt frän grej att gifta sig, är nog otroigt mäktigt. Men jag skulle aldrig någonsin klara av att leva som gift

• Fjosok

Altea: nja, hon provade bara på skoj ...

Läste i metro att "han i Österrike" fått över 300 kärleksbrev från olika kvinnor i hela Europa. Då undrar man verkligen om man inte är för snäll, det är kanske en sådan gris man skulle varit då man var yngre ...

• Aleta

Anja, vilken häftig kyrka ni har valt!
    Vi ska vara utomhus 10 dagar före ert bröllop...tur vi har hyrt ett tält, det ska visst bli regnperiod nu sa de på nyheterna...

• Aleta

Brrrr, vad är det för fel på alla dessa kvinnor som tror att deras kärlek ska "rädda" och göra om en man?
    Det är visst ett vanligt fenomen...vi får väl hoppas att det är samma kvinnor som skickar till alla dessa dårar

• Anja 19 juli 2008

Hmmm Fjosok du får mig att känna mig LASTGAMMAL. Du är ju för sjutton flera år yngre än jag och jag känner mig för fasen inte en dag över 25

• Fjosok

Knutbypastorn gifte ju om isg igen ...

undrar vad hon hade för fel också, hans två fd fruar är båda döda, den ena under mystiska omständigheter och den anda skjuten ...

typ

• Fjosok

anja: men du har haft sällskaplänge också och tre barn, jag har nada vid denna ålder vilket är åt skogen ... om man ska vara ärlig.

• Aleta

Anja: jag då som är 40! Hur gammal verkar inte jag?! Det har jag inte fattat på egen hand.

Fjosok: ja...vissa har väl tyvärr inte alla hästar hemma i paddocken...

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...