• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Cantaton

Haha, inte alls! Oroa dig inte.

Det känns bra. Jag sökte aldrig sommarjobb, för jag kände att jag behövde vara riktigt ledig ett tag. Däremot har jag ju inget jobb sedan heller, så jag får hoppas att ledigheten inte blir alltför lång Så jobbsökandet återstår. Däremot har jag ju enskild firma som jag tar lite uppdrag för under sommaren.

De senaste två dagarna har jag rivit fram allt jag äger typ och sorterat ut över golv, säng och bord. Har sorterat, kastat, fotat och lagt ut grejer på nätet (och packat en del givetvis).

Börjar nog packa ordentligt nästa vecka!

Vet inte var Fjosok blivit av faktiskt.

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-12 10:18:42 följande:

Haha hoppas du inte tror jag försökte BESSERWISSRA dig, fniss... kände själv när jag skickat det att det kunde tolkas som lite "störigt" men jag menade verkligen inte så Hur känns det nu... Har du sommarlov eller har du något jobb att gå tillFattar inte att fjosok inte visat sig här inne på 3 hela dagar!
  • Anja 19 juli 2008

Cantaton

ååhhhh så underbart skönt det låter! Hoppas vi får en fin sommar så att du riktigt kan njuta nu då

Så ordentligt av dig att sortera ut och lägga ut saker på nätet! Sånt kan faktiskt vara riktigt kul, bara man har tid för det och det har ju du nu

Hoppas du tjänar lite extra pengar på dina auktioner/försäljningar

• Cantaton

Ja, efter att jag flyttat i juli ska jag ha en parksommar Lägga mig i parker och läsa! Där jag bor just nu är det bara betonghus och asfalt överallt. Men i stan kommer jag att bo intill en park, och ha gångavstånd till ytterligare två. Samt till en badstrand och klippor. Tänk att Stockholm kan vara så underbart!

Det är kul att sortera, men lite vemodigt att sälja Jag har varit superinbitet Carolafan, och igår sålde jag ALLA mina utklipp - från -98 till -06 plus lite från 80-talet. Och när jag satt och gick igenom alla utklipp...det finns ju minnen kopplade till dem också liksom! Men jag fick iaf 700kr för dem, så.

Hoppas mest på att bli av med alla affischer, de är så skrymmande. Slipper dem gärna i flytten.

Sedan är det en stor bokhylla jag hoppas på att bli av med - så att jag slipper flytta den själv Det räcker med att montera ner den för min del.

Men jodå, lite extra pengar blir det väl. Killen som ska flytta in efter mig har köpt frysen och elorgeln. Nu hoppas jag bara på att han ska ta vardagsrumsbordet också, för jag tog min kompis' bord Hon flyttar ut ut huset i helgen.

• Aleta

Jasså där är du, vi har saknat dig!

• Fjosok

Har ni? Oj ..är man så eftertraktad

Skämt och sido, allt bra med dig?

• Fjosok

Läste igenom tråden nu.

Fjoksok har haft avslutningar, fixat iordning en brud och har jobbat och sovit

• Anja 19 juli 2008

Ah vi blev ju riktigt oroliga Gokväll...

• Fjosok

hej!

jo, har samtidigt bestämt mig för att vara här mindre än innan. Orkar inte riktigt med allt relationsprat och allt tjat ..

Hur är det med Anja då?

• Anja 19 juli 2008

jodå det är bra
    jag har oxå bestämt att hänga här mindre, men inte pga relationsprat, utan pga relationstrubbel (trubblet är alltså att min älskling tycker det är jättetråkigt att jag sitter här så mkt, hade att långt samtal om det i förrgår).

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...