• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Fjosok

Alltid kul att ha synpunkter på andra

Har har förresten fått höra att jag var otroligt dryyyg idag. Den du

• Cantaton

Hihi Vad gjorde du då?

Fjosok skrev 2008-06-08 23:53:08 följande:
    Alltid kul att ha synpunkter på andra Har har förresten fått höra att jag var otroligt dryyyg idag. Den du
  • Fjosok

Du, det tog ungefär halva dagen innan jag fattade det. MSNade i morse med en tjejkompis hemma norröver om gårdagen. Att jag spontant hade stuckit till IKEA för att köpa en anslurningskabel iställer för den svindyra varianten på den lokala ICA-butiken.

Hon tyckte jag var enormt dryg som "skröt" över att jag kan spontancykla till IKEA.

Vad skulle jag säga då? Jag tog en cykeltur till det där blå stora varuhuset med fyra bokstäver som är gula för att köpa anslutningskabeln "ansluta".

Anar en viss avundsjuka ... hade ingen aning om att hon var så tossig i IKEA

• Cantaton

Haha

Du, nu ska jag faktiskt dra mig till sängs och läsa lite. Skönlitterärt - inte företagsekonomi! Imorrn är det slut!

• Fjosok

ska slumra själv snart, så fort jag lyckats vädra ut den värsta värmen.

sov bäst

• Cantaton

Oj, inga nattchattare i natt. Själv kom jag hem nu Vi (klassen) har firat vår examen. Haft det superkul! Nu ska jag bara tvätta av fötterna o slänga mig i sängen.

• Rosenpetunia

Hej i sommarsolen!

Inte riktigt natt ännu
    men måste ju gratulera till examen, förstås! Kul att det gick vägen på första försöket, det lönar sig att finputsa in i det sista! Och tänk vad kul att kunna njuta av den härliga sommaren utan skriverier...

Kramelikram!

Cantaton skrev 2008-06-10 04:40:15 följande:
    Oj, inga nattchattare i natt. Själv kom jag hem nu Vi (klassen) har firat vår examen. Haft det superkul! Nu ska jag bara tvätta av fötterna o slänga mig i sängen.
  • Cantaton

Hej!

Ja, allt har gått så smidigt. Har klarat alla tentor jag skrivit - och fått högsta betyd eller rent av "fullat" dem. Nog för att jag har kämpat, men det har givit utdelning också. Nu får vi bara avvakta betyget på uppsatsen, vi vet ju inte mer än att den har gått igenom.

Tack snälla du för meddelandet! Ni har jag precis rivit fram alla grejer jag inte vill ha med mig i flytten. Fotograferar och lägger upp. Hoppas på att få lite sålt/bortskänkt.

Rosenpetunia skrev 2008-06-10 19:00:01 följande:
    Hej i sommarsolen!Inte riktigt natt ännu men måste ju gratulera till examen, förstås! Kul att det gick vägen på första försöket, det lönar sig att finputsa in i det sista! Och tänk vad kul att kunna njuta av den härliga sommaren utan skriverier...Kramelikram!
  • GME76   080802

Jepp, lillikillen magsjuk. Kommer bli en låång natt

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...