• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Fjosok

aha, motsatsen till mig då, men jag ahr ju inga att prata med så då blir det internet mer än vad som är bra för att man inte ska bli alltför neråt

• Anja 19 juli 2008

Mmmm och jag är bröllopstokig och vill bara prata bröllopsdetaljer o snacka en massa sånt och sambon tycker det är roligt till en viss gräns, men inte på samma sätt som jag

• Fjosok

jo, jag har dock lärt mig att prata bröllop och samtidigt accepterat att ajg aldrig kommer få gifta mig själv. tyder det på en hel del avtrubbning eller vad?

• Anja 19 juli 2008

Hmmm, ja, lite avtrubbning är det allt

• Fjosok

mmm, bröllop ÄR skoj Men det är inte heller för alla.

Börjar vara minst sagt lite småless på alla som påstår att kärlek och relationer är för alla och de tär väärt att vänta på, även man är 63 när det händer. patetiskt skitsnack kallar jag det Nån form av sosseinställning där alla ska få vara lucia, ala ska spela forward i fotbollslaget och desutom ska alla vara lika duktiga på allt.

Funkar ju inte riktigt så ...

Men de tär ju underbar för dom som har gåvan, tycker jag

Själv då Anja? Allt börjar närma sig vigsel nu?

• Anja 19 juli 2008

japp 37 dagar kvar!

Visst du har rätt... alla träffar inte nån...

Det jag opponerar mig mot är att du tror du VET att det inte händer dig. För det vet bara Gud allena

Så det så

men visst har du rätt... Alla får inte träffa någon utan förblir ensamma. Så har det ju alltid sett ut antar jag.

• Fjosok

Och det har alltid varit vi med ofördelaktiga utseenden, karriärer, dålig ekonomi och få vänner. Så du förstår varför jag vet

37 dagar och sen ... tja, hoppas inte du är så bröllopstokig så allt spicker som en ballong då det är över och bara tomheten består.

• Anja 19 juli 2008

Fjosok

haha risken finns

Nädå, när bröllopet är över så ska jag planera bröllopsresan som inte blir förrän i november. Så det blir en sakta avvänjning... och så får jag väl börja sätta mig med foton och skapa ett skitsnyggt scrapbooking-album eller nåt

• Anja 19 juli 2008

Skumt det där du beskriver för jag vet så många fall där det är tvärtom...

Tre av mina allra sötaste, goaste väninnor är HOPPLÖSA singlar, de träffar aldrig någon eller träffar aldrig rätt. Helskumt...

Medan de mer alldagliga, mindre vackra eller hur man ska säga, är upptagna, har barn, bra jobb osv

så min uppfattning är inte alls som din... men jag fattar vad du menar.

• Aleta

Hej igen! Sitter här med bebis i knät igen och kan lägga till en sak till på listan med tjat. Att alla ska ha barn verkar alla tycka också. Somliga borde verkligen INTE ha barn, han i Österrike är ju tyvärr bara ett exempel. Alla vill inte heller men måste stå ut med tjat eller ännu värre de som vill men inte kan och måste höra på tjatet ändå...

Nog med ledsamheter!

Hade bruden en av dina klänningar? Blev det bra?

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...