• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Fjosok

Njae, nämner det bara om nån mailar, skriver i gästboken eller på något annat sätt nämner det, då kanske jag nämnt det här.

Men ska sluta med det, dont worry

• Anja 19 juli 2008

Haha det var inte så jag menade hoppas du förstår det

Är så lätt att feltolka i skrift har jag märkt... Sen utgår man nog från sig själv. JAG hade kunnat säga en sån sak för att jag typ var nere och ville bli överbevisad och så tror man att man är sjysst om man inger hopp, för att man tänker att man själv hade velat höra ditten o datten och för att man kanske har massor av exempel på personer som träffat rätt efter femtio lixom

• Anja 19 juli 2008

Jag ska oxå sluta överbevisa Promise...

Nu måste även jag slänga mig i sängen... Skolavslutning för alla ungarna imorgon, måste åtminstone SE någotsånär pigg ut då

• Fjosok

Okej, aldrig mer överbevisande.

ska bara vara den glada och bröllopsälskande typ jag är

hur är det med er ikväll? här är det bra men jag tror det blev lite för mycket bubbel och brännvin tidigare

• Anja 19 juli 2008

brännvin och bubbel Fjosok Det låter farligt!!!

• Fjosok

det är farligt! man blir glad!

och jag är från norrland, vi ska inte vara glada, utan pessemistiska och nedåt!!!

• Anja 19 juli 2008

Ja fy sjutton... vore ju läskigt m en uppåt norrlänning

• Fjosok

har jag alltid varit, dock ful som stryk :D

norrland is the shit, planerar midsommar i västerbotten just nu :D

• Anja 19 juli 2008

Åh vad mysigt m midsommarplaner... här har vi faktiskt, för en gångs skull inga! Daniel tänker nog jobba, eeeh lixom!

Om det är du på bilden så är du förresten inte alls ful som stryk din knäppgök, men jag ska banne mig inte försöka överbevisa dig moooaaaahahahahahha...

• Fjosok

jo, vårbal 2007 , då togs bilden, hittade den på facebook :-S

Jag tycker inta det själv, det är vad alla kvinnor jag träffat i mer tanke än vänskap sagt ....

och jag tror dom

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...