• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Anja 19 juli 2008

Gokväll gokväll...

jag BLEV hippad i lördags. Mina busiga vänner hade fifflat m mitt jobb så där var vikarie inringd sen månader och de dök upp och tog mig när jag kom t jobbet, haha...

Sååå kul. Dagen var underbar Har skrivit om den i min blogg ifall någon vill läsa

anjasbrollops.blogg.se/2008/june/min-underbara-mohippa.html

• Anja 19 juli 2008

ingen vaken??

Fjosok

var är det du är?

• Cantaton

Jag är vaken! Ska läsa om din hippa.

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-16 23:58:39 följande:

ingen vaken??Fjosokvar är det du är?
  • Anja 19 juli 2008

Ja, jag är verkligen helnöjd... mina vänner är lovely. Fasen vad jag är glad att jag har dem

• Cantaton

Det låter helt ljuvligt! VILKEN fin möhippa!!

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-17 00:42:11 följande:

Ja, jag är verkligen helnöjd... mina vänner är lovely. Fasen vad jag är glad att jag har dem
  • Anja 19 juli 2008

Ja det var det verkligen... De visste exakt vad jag INTE ville och vad jag tycker om. Blev såååå glad över allting...

Det var så personligt och roligt alltihop...

Nu håller jag på att somna sittande. Har inte lagt mig före ett någon natt sen möhippan, fattar inte hur jag kan vara så dum, när jag vet att barnen väcker mig innan 07.

Ska på ansiktsbehandling imorgon. Det ska bli underbart Den sista innan bröllopet!

Kanske kan sova lite då

Nu säger jag natti natti

• Cantaton

Ja, jag sitter också här och somnar. Har inte alls lust. Men det är väl lika bra att lyssna på kroppen! Nattinatti!

• Aleta

Jag läste om din möhippa Anja, vilken fullträff. De tog verkligen hand om dig! Kul med filmen!

• Anja 19 juli 2008

Aleta

ja de var helt fantastiska Filmen var verkligen en HIT

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...