• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Fjosok

en stund till, ska i säng och upp för att åka ut till lägret imorgon.

hur är det med dig/er?

• Cantaton

Kul! Hur går det för dig?

Det är bra med mig, tack. Har haft det skönt på landet och idag har jag hjälpt pappa att rensa lite grejer hemma. Ska inte heller vara uppe alltför sent. Ska upp och sjunga imorrn.

Fjosok skrev 2008-06-21 23:12:47 följande:
    en stund till, ska i säng och upp för att åka ut till lägret imorgon.hur är det med dig/er?
  • Fjosok

jodå, går hyffsat bra får se när praktiken ska sammanfattas :)

nu är det sovdax, take care!

• 26juli2008

Kan inte sova, har bara en massa tankar som går runt å runt å runt...

• Pyron

Jag är vaken men borde sova,har så svårt att bestämma mig angående namnlapparna till borden.
    Bara jag beslutar mig så kan jag sova gott.

• 26juli2008

Pyron: samma här, men jag är mer åt att jag funderar på hur det kommer att vara.. ska hämta min ring imorgon, lite nervös att jag kommer tycka den är ful.. Har satt i stenar i min förlovningsring, har andvänt schalins "bahamas" som grund, fast min är kupad samt att jag valt större stenar.. undrar om mina änringar blev lyckade eller inte..

• Pyron

Det är klart att det blir snyggt. Men jag förstår om du har svårt att sova.
    Tänk bara hur det kommer att bli natten innan, undra om man sover nåt då.

wieeee jag fick första nervöspirret i magen...äntligen, som jag har väntat på det. Vilken underbar känsla.

• tågjäntan

Pyron, har du svårt att bestämma dig för hur de ska se ut?
    En kompis gjorde pepparkakor med form av ett lok, vi hade tågtema för vi träffades på tåget, sedan spritsade hon namnen. Pepparkakor kan man ju göra i vilken form man vill efter det tema man valt. Det är kanske lite mer arbete men en rolig ide som jag såg i någon bok innan bröllopet.

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...