• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • matildaochniklas

Anja, det låter som en underbar hippa!
    Filmen verkade som en bra grej, det ska jag komma ihåg om nån av mina vänner gifter sig nångång

• Thailand 08

Ingen vaken? Jag kan inte sova

• matildaochniklas

Ingen mer än jag som är uppe o deppar efter förlusten mot ryssland?

• Cantaton

Jag är uppe. Och den där matchen har jag redan förträngt. Det var ju så dåligt spelat... Istället har jag plockat isär allt i min lägenhet - så det är högar (såväl staplade som rasade) var man än sätter fötterna. Nu känns det verkligen inte som om någon bor här längre. Ska packa så länge jag orkar...

• matildaochniklas

Är det flytt på gång?

• Cantaton

Ja, på onsdag ska allt flyttas. Men jag är på landet torsdag-lördag, och söndag jobbar jag. Så det är en del att göra.

• matildaochniklas

Ok,men känns det skönt att flytta då? Blir det ihop med killen eller?

• Cantaton

Det känns jätteskönt. Jag flyttar från betong-Flempan till parktäta Kungsholmen Och dessutom ihop med pojkvännen, ja.

• matildaochniklas

Oh, det låter härligt! Jag skulle också vilja flytta.. men det får nog vänta ett år iaf!

• Cantaton

Jag bor i studentlägenhet och tog ju examen förra veckan, så jag är så illa tvungen Men jag flyttar gärna här ifrån, så det gör mig inget.

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...