• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Anja 19 juli 2008

Fjosok, hmmm jag måste analysera det där ett tag

• matildaochniklas

Du behöver inte försvara dig. Men jag tror inte att man ska hänga upp sig så mkt på vissa detaljer här i livet.

Aja, jag är iaf heeelt mördbultad nu. Har varit på skara sommarland med två klasskompisar idag. Ja, vi är ganska barnsliga!

• Anja 19 juli 2008

Åh vad kul...

jag längtar tills vi ska åka till Tosselilla med barnen, fniss..

Jag ÄLSKAR sånt... hihi

• matildaochniklas

Jag med! Man blir verkligen barn på nytt

Jättefin kyrka!

• Aleta

Anja: verkligen jättefin kyrka!

Fjosok verkar inte vilja ha glada tillrop om att det inte är försent osv. Let's leave it at that...

• Anja 19 juli 2008

Gah skrev ett långt inlägg som spökkvarten slukade...

blev tjurig, så jag lägger mig nu jag oxå...

natti natti

• Fjosok

Aleta: bara less att behöva försvara mig med näbbar och klor. Hoppas bara ni kan respektera mig och mina beslut ...

• Anja 19 juli 2008

Fjosok

lovar att jag inte ska nämna nåt fler gånger men när du tar upp ämnetså får jag alltid känslan av att du VILL att man ska säga emot. På nåt vis... vet inte varför. Men du slänger in små kommentarer ibland om hur kört det är och att allt är för sent för dig osv och då är det svårt att inte HUGGA efter agnet lixom

Klart vi respekterar ditt beslut...

Har feltolkat dig helt enkelt... sorry

(Det var detta jag hade förklarat fast i ett mkt längre och bättre inlägg, nu är jag sketatrött känner jag)

• Aleta
    Fjosok skrev 2008-06-13 00:39:09 följande:
    Aleta: bara less att behöva försvara mig med näbbar och klor. Hoppas bara ni kan respektera mig och mina beslut ...
    Det är klart!

Nu ska jag också försöka sova lite... gäääsp, trött, sov gott!
Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...