• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Cantaton

"Pladder, pladder, pladder" [håller tråden vid liv]

Fjosok skrev 2008-06-05 22:32:52 följande:
    Det kanske det är. Ett ensamt liv dock.Allt annat är kört. Sorry.Inget varken ni eller jag kan ändra, beslutet är taget och då håller man sig till det. Hoppar inte runt som en annan ambivalent stolle. Ungefär som att man gift sig, antingen har man eller inte.Så, slutdiskuterart från min sida, men jag förstår och uppskattar synpunkterna.Hoppas inte det blit tyst bara för det
  • Aleta

Nej, vill bara inte att du ska vara deppig.

• Fjosok

Bra det, sorry om jag låter hård men hellre det än att ljuga :)

Så, haft en bra dag annars?

• Cantaton

Jodå Sovmorgon, fixade frukost på sängen till pojkvännen. Sedan åkte jag till mitt gamla jobb (jobbade en-tre dagar i veckan på ett IT-företag innan det blev alltför tufft att kombinera med mina femtielva andra åtaganden och mer än heltid skola). Spelade in deras växelmeddelanden: typ "Hej och välkommen till XXX, message will follow in English... Våra öppet tider är..." samt "Du har plats... i kön". Det var sådär lagom roligt att spela in alla olika siffror ett meddelande i taget

Sedan åkte jag hem o vilade lite. Fixade lite smågrejer på uppsatsen och PDF:ade den. Sedan har jag röjt min hög på vardagsrumsbordet, ätit lite glass och så Rättså lagom dag faktiskt. Och fredag-lördag = ledigt!! Känns hur härligt som helst.

Fjosok skrev 2008-06-05 22:34:30 följande:
    Bra det, sorry om jag låter hård men hellre det än att ljuga :)Så, haft en bra dag annars?
  • Fjosok

Jag har

1. haft samtal mec chefen
    2. Pluggat
    3. Haft 3 lektioner
    4. övat inför avslutningar
    5. köpt en wassermaxx
    6. helghandlat

typ

om nu NÅGON var intresserad

• Cantaton

Långhelg nu?

Fjosok skrev 2008-06-05 22:43:08 följande:
    Jag har 1. haft samtal mec chefen2. Pluggat3. Haft 3 lektioner4. övat inför avslutningar5. köpt en wassermaxx 6. helghandlattyp om nu NÅGON var intresserad
  • Fjosok

jo, börjar om på tisdag och slutar på fredag

• Fjosok

nej, skolavslutningar på tisdag och onsdag, sen två studiedagar.

sen ledig helg och sen 4 veckor praktik ...

• Fjosok

600

(förlåt, kunde inte låta bli att fjanta mig igen)

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...