• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Fjosok

och nej, det har inget med hennes läggning, eller någon annans läggning att göra. Bara less på att det ska göras freakshow av det i TV ...

• Fjosok

cantaton: låter mums

Sitter och lyssnar på Radio Kommunist

Har respekt för i stort alla politiska åsikter, men när man gör lokalradio med ord som "arbetsköpare" "utsugare" och "antirasist" ungefär 15 gånger per sändning blir det sanslös humor

Att det sedan görs på grov malmöitiska gör det hela ännu roligare + att den enda musiken dom kör är typ progglåtar från 70-talet :D

• Cantaton

Det var det

Fjosok skrev 2008-06-01 23:51:33 följande:
    cantaton: låter mums Sitter och lyssnar på Radio Kommunist Har respekt för i stort alla politiska åsikter, men när man gör lokalradio med ord som "arbetsköpare" "utsugare" och "antirasist" ungefär 15 gånger per sändning blir det sanslös humor Att det sedan görs på grov malmöitiska gör det hela ännu roligare + att den enda musiken dom kör är typ progglåtar från 70-talet :D
  • Fjosok

Hur sannolikt är detta ...

Loggar in på SRs webbradio, vissa stationer jag aldrig hört förrut. Slumpar en och känner igen låten som kommer ...

Nu efter en halvtimme inser jag varför ... jag är ju för bövelen med och sjunger.

När man börjat förträngt dom få "sessions" man gjort, tja ..då är det illa

• Thailand 08

På tal om mat i tråden så kör jag allt på engång frukost-lunch-middag o kvällsmat vid 16 tiden.Innan det blir det bara KAFFE!!!

• Fjosok

Det låter inte hälsosamt ... men funkar det för dig

• Thailand 08

Japp ca 2-3 dagar i veckan får jag i mej fil o flingor till frukost.Ikväll har jag smällt i mej en hel påse ostbågar och sett söderkåkar för att tösen sa att jag borde äta upp mej.Men nej måste ner ca 3-5 kilo

• Fjosok

söderkåkar originalet eller den nya versionen?

• Fjosok

Aha, är den skoj?

Buskis från Falkenberg är ju något som konservativa humormänniskor tycker är bland det värsta som finns

Jag tycker det kan vara rätt underhållande, man slipper som tänka efter!

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...