• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Thailand 08

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-31 23:45:32 följande:

Thailand 08vad är det för firma du har? För du har en firma eller?
    Jag har en E-butik(kläder o skor) + att jag sköter makens papper,löneutbetalningar mm i hans firma
  • Anja 19 juli 2008

Mmm vi har köpt det billigaste av allt i spritväg då vi resonerar som så att spriten blandar man ut. Vinet till baren är av billigare sort, typ BiB

Men vinet till maten har vi lagt mer pengar på. Vi ville ha goda viner, inte något skit.

Så 40 flaskor vitt och 40 flaskor rött har vi köpt till maten, utav lite dyrare varianter än det andra lixom.

sedan köpte vi även lite godare öl till maten, på flaska, för att det ska se trevligare ut. Så det är just de grejorna som blev dyrast.

• Fjosok

Dricker dock sällan alkohol själv, bara fredag eller lördagar och då bara bubbel ... om något. Har varit på kanske två bröllop med alkohol av dom kanske 25 jag varit på.

Säger ju lite om ens bakgrund

• Fjosok

Förresten anser jag att råsiden är vackert men helt ONÖJLIGT att jobba med

• Winkeli

Har aldrig trott jag ska bli gift pga en massa saker.. nu har man helt plötsligt bestämt datum i krykan och kan helt plötsligt inte sova på natten igen av andra orsaker :)

• Fjosok

Winkeli: GRATTIS :D

Du ger en annan hopp i det fallet

• Thailand 08
    Fjosok skrev 2008-05-31 23:59:54 följande:
    Dricker dock sällan alkohol själv, bara fredag eller lördagar och då bara bubbel ... om något. Har varit på kanske två bröllop med alkohol av dom kanske 25 jag varit på.Säger ju lite om ens bakgrund
    Fick en flaska Moet & Chandon i bröllopspresent av min svåger.
    Den spar vi till försat natten i huset...NÄR och vart det nu blir!!
  • Anja 19 juli 2008

Winkeli

vad härligt (inte att du är sömnlös alltså utan att du ska gifta dig )

• Anja 19 juli 2008

Nu säger jag natti natti, för nu somnar jag nästan sittande

sov så gott allihop...

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...