• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Thailand 08

Den var skit kul,speciellt bevbäan men jag kanske har sjuk humor? nu ska jag sova några timmar.Natti natti

• Fjosok

Jodå, ser Söderkåkar (drar västerut) själv ikväll ..

snacka om buskis

Själv då?

• Cantaton

Nämligen vart?

Själv försöker jag bringa ordning i hemmakaoset. Har tvättat fem maskiner, hängt tvätten, vikt ihop torr tvätt o lagt in i klädkammaren, lagat mat och gjort ett par matlådor, vilat, läst, diskat upp all disk samt torkat och ställt in i skåpen.

Fjosok skrev 2008-06-02 23:51:06 följande:
    Jodå, ser Söderkåkar (drar västerut) själv ikväll ..snacka om buskis Själv då?
  • Fjosok

Nä, det är en omarbetning av Söderkåkar som kallas för Brännvin och Fågelholkar. Snacka om buskis, dom hade framme en flaska sprit redan i 7e minuten

• Cantaton

Ah, jag läste ditt förra inlägg fel - nämligen som att du skulle dra västerut

• Thailand 08
    Fjosok skrev 2008-06-02 23:51:06 följande:
    Jodå, ser Söderkåkar (drar västerut) själv ikväll ..snacka om buskis Själv då?
    Den var väl kul? eller
Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...