• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Thailand 08

Helvetes j...la värk i kroppen och irriterad på han som ska sälja huset.Vi har haft enda budet i 1 vecka nu.och gubben jobbar i tjotahejti sen i måndas till näsat torsdag

• Thailand 08

Jaa fast lite glad är jag ändå..

• Fjosok

bra det, har lite klänningsfrossa här hemma

• Thailand 08
    Fjosok skrev 2008-05-30 23:21:57 följande:
    bra det, har lite klänningsfrossa här hemma
    Du fick inbox
  • Thailand 08
    Cantaton skrev 2008-05-30 23:24:12 följande:
    God kväll på er.
  • Fjosok

jo såg just, svar kommer :)

hej Cantaton

• Cantaton

Det blev en kort visit. Jag behöver sova. Har varit en tuff, men bra dag. Hade slutseminarium kl. 8. Vår uppsats gick igenom och i redigeringsveckan kan vi typ ägna oss åt att... tja, jag vet inte - sola?

Gruppen vi opponerade på har det lite värre...

Sedan var jag på styvbrorsans utspring, och har firat det tills nyss. Kom precis hem. Men jag är fortfarande förkyld o aningen hes så jag ska vårda mig själv (sova) nu så att jag kan presteras så bra det bara går på vigseln imorrn. Tack och lov börjar det inte förrän 16, så rösten hinner lämna sin morgontrötthet, och jag kommer att vara ensam hemma och kommer därmed att kunna hålla tyst hela dagen fram tills dess. Te och citron får det bli under hela förmiddagen

Gonatt på er!

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...