• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Thailand 08

Jag gör ju inte heller reklam för min e-butik,så jag förstår dej.Här hänger man som privat person

• Anja 19 juli 2008

Hann inte in här ikväll. Fastnade på msn och i andra trådar!

Nu ska jag hoppa i säng... är så trött så trött. Somnade på bussen hem innan.

tror faktiskt att jag känner av lite pollen. Sååå tung i huvudet så trött och svidig i ögonen. så nu blir det bingen...

Natti natti

• Fjosok

hoppas du hann bli kvar efter spåkkvarten :)
    sov bäst

• Fjosok

vad jag gör?

hmm...stavar fel som ovan

nejdå, kan inte sova ..ligger i sängen med bärbara ...

du?

• Aleta

Hej, hur är det? Jag är en ofrivillig nattchattare...
    Såg att ni pratat lite instrument, samlar också gärna på mig med intentionen att nå'n gång ska jag väl hinna lära mig...

Vad sägs om en halvakustisk ståbas? Jag kan knappt spela "Bamse" på den än, tur att m2b har lite mer talang,

• Cantaton

Har precis PDF:at ihop uppsatsen. Den ska lämnas in på expen kl. 10.

Fjosok skrev 2008-05-28 03:01:27 följande:
    vad jag gör?hmm...stavar fel som ovan nejdå, kan inte sova ..ligger i sängen med bärbara ...du?
  • Fjosok

altea: välkommen :)

jodå, har beställt en ny skräpgitarr från Tyskland. Skulle beställa en gigbag, strängar och lite annat och det bidde en gtarr av farten

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...