• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Thailand 08

Kul..nu är CSI slut och vet inte vad man ska hitta på närmsta timmen

• Fjosok

inte jag heller, fotbollen är slut ocgh damen som ska sälja klänningar jag är intresserad av svarar inte.

kanske ett typexempel på att hon ångrat sig :)

• Thailand 08

Äsch.Hon kanske har fullt upp med annat

• Fjosok

på en vecka :)

knappast. En del E-bayare kör ju med fula knep då man bor i ett annat land. Försöker ta ut överpris på frakten i många fall. Em del ber en vänta tills auktionen är slut för att sedan kolla upp fraktkostnader och så. Sedan när det är över så lägger dom på en nolla i priset. En kvinna gick från £5 om jag bjudit under auktionen till £50 efteråt. + frakt :)

Sådanna vill man inte ha att göra med :)

• Thailand 08
    Fjosok skrev 2008-05-26 22:18:54 följande:
    på en vecka :)knappast. En del E-bayare kör ju med fula knep då man bor i ett annat land. Försöker ta ut överpris på frakten i många fall. Em del ber en vänta tills auktionen är slut för att sedan kolla upp fraktkostnader och så. Sedan när det är över så lägger dom på en nolla i priset. En kvinna gick från £5 om jag bjudit under auktionen till £50 efteråt. + frakt :)Sådanna vill man inte ha att göra med :)
    Okej..nej då förståra jag.Verkar skit skumt
  • Fjosok

tja, eg inte så skumt ...

$$$$ får dom flesta att haja till när chansen ges :)

• matildaochniklas

Jag är också vaken ikväll. Jag har inte heller nåt för mig. Sambon har precis åkt iväg till jobbet och jag ska ta mig en kopp te, dagens höjdpunkt! Att ta en kopp te alltså, inte att han åkt till jobbet

• matildaochniklas

Jag är också vaken ikväll. Jag har inte heller nåt för mig. Sambon har precis åkt iväg till jobbet och jag ska ta mig en kopp te, dagens höjdpunkt! Att ta en kopp te alltså, inte att han åkt till jobbet

• Thailand 08

OK ..nu ger jag upp! Har varit uppe med tuppen och jag hatar verkligen måndagar.Disk,tvätt ,städ + en massa annat rännande

• matildaochniklas

Oh, jävlar! Nu glömde jag bort att vi hade tvättid ikväll!

Thailand 08 skrev 2008-05-26 22:45:00 följande:

OK ..nu ger jag upp! Har varit uppe med tuppen och jag hatar verkligen måndagar.Disk,tvätt ,städ + en massa annat rännande
Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...