• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Fjosok

oj, vad får man ge för en sådan? om man får fråga?

• Thailand 08
    Fjosok skrev 2008-05-23 21:54:27 följande:
    oj, vad får man ge för en sådan? om man får fråga?
    Hamnar nog på 6-700 tusen om vi har tur + renovering för nästan lika mycket
  • Fjosok

Tja, äger ju mitt palats (utan lån) som är värt bra över halvmiljonen.

Men tja ... får skulle nog vilja bo här

• Cantaton

Hej hej

Vet inte hur mkt jag kommer sitta här då jag är kvar i skolan med en sporadisk uppkoppling, men i alla fall

• Thailand 08
    Cantaton skrev 2008-05-24 22:18:38 följande:
    Hej hej Vet inte hur mkt jag kommer sitta här då jag är kvar i skolan med en sporadisk uppkoppling, men i alla fall
    nu är ju melodifestivalen
  • Cantaton

Jo, jag vet det. Men nu är jag hemma, så jag kan ju se röstningen i alla fall Spänningsmomentet.

• Anja 19 juli 2008

Thailand

oooj, är det inte dyrare där du bor???

Vi bor ett litet radhus (nybyggt) bostadsrätt, som vi gav 1,6 miljoner för i utkanten av stan.

Ska man köpa hus här, då snackar vi normalt hus, normalstort med typ 4 sovrum så hamnar man runt 3 miljoner

En miniherrgård här hade ju gått på säkert upp emot 10 miljoner.

Ibland är det störigt att vara från fel landsända även om jag aldrig velat flytta härifrån för någonting

• Anja 19 juli 2008

jaså är det ikväll det är melodifestivalen?

Hur går det då? Någon som vet

Tror inte jag sett den sedan 1990 eller 91. Då Toto Cotugno (stavning???) vann, med Insieme unite unite Europe, haha...

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...