• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Thailand 08
    Cantaton skrev 2008-05-21 01:01:38 följande:
    Eventuellt att jag gör det faktiskt - eller imorgon bitti. Jag blev precis klar med det jag hade tänkt fixa i uppsatsen - en hel timma tidigare än jag räknat med.Thailand 08 skrev 2008-05-21 00:41:59 följande:
    Vad bra.
    Jag ska leta lite på blocket om det finns nåt att slösa pensionen på
  • Cantaton

Nåt speciellt du letar efter?

Thailand 08 skrev 2008-05-21 01:04:01 följande:

Vad bra.Jag ska leta lite på blocket om det finns nåt att slösa pensionen på
  • Thailand 08

Gamla möbler att fixa till.Jag vill ha gammaldags känsla i huset fast ändå fullt modernt i standard

• Cantaton

Vad mysigt!

Nu ska jag faktiskt sova. Nattinatti!

Thailand 08 skrev 2008-05-21 01:07:51 följande:

Gamla möbler att fixa till.Jag vill ha gammaldags känsla i huset fast ändå fullt modernt i standard
  • Cantaton

"Och genast fick hon napp..."

Fint "Hi!", Thailand!
    Vinkvink, Rosenpetunia (är stormförtjust i ditt nick f.ö. - det har jag nog aldrig sagt).

• Rosenpetunia

Klart det nappar här, gäller att fiska på rätt ställe

Kul att du gillar nicken, den har min make hittat på och använder flitigt emellanåt

Thailand, du har så läckra små "figurer" med i dina inlägg... gillade särskilt den du lagt in nån kväll när du skulle gå o sova.

Cantaton skrev 2008-05-21 21:47:27 följande:
    "Och genast fick hon napp..." Fint "Hi!", Thailand!Vinkvink, Rosenpetunia (är stormförtjust i ditt nick f.ö. - det har jag nog aldrig sagt).
  • Thailand 08
    Rosenpetunia skrev 2008-05-21 21:50:44 följande:
    Klart det nappar här, gäller att fiska på rätt ställe Kul att du gillar nicken, den har min make hittat på och använder flitigt emellanåt Thailand, du har så läckra små "figurer" med i dina inlägg... gillade särskilt den du lagt in nån kväll när du skulle gå o sova.
    Tackar
Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...