• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Fjosok

Goderafton Cantaton!

Allt väl med vokalissan?

• Cantaton

Jotack, det är fint. Känner mig lite trött nu när jag äntligen satte mig och slappnade av lite. Kom nyss hem från skolan - har jobbat med uppsatsen hela dagen. Har lite jag ska göra på egen hand (även det med uppsatsen) innan jag går och lägger mig.

Fjosok skrev 2008-05-19 23:40:15 följande:
    Goderafton Cantaton!Allt väl med vokalissan?
  • Fjosok

struntar själv i skolan och fokuserar på jobbet nu :)

vill plugga mer men höll på att gå i väggen totalt. 170% arbetstakt blev för mycket

• Anja 19 juli 2008

fjosok

allt väl här, förutom att jag insåg att jag gjort en sådan enormt stor tabbe!!!

Har fört mailkorrespondens med FEL band hela tiden, ända sedan vi bokade vårt band.

Detta pga att jag skickade en förfrågan till ett band som enligt artistbanken var verksamma i malmö. Det visade sig att de tog nästan 18.000 för en spelning och dessutom utgick ifrån Växjö. Jag mailade och sa att det inte var aktuellt och sedan fick jag tag i THE BAND, bandet vi verkligen ville ha.

Vi prel.bokade dem men jag kunde inte bestämma mig för om jag ville ha underhållning under middag+kväll eller bara kväll.

så när det kom ett mail en månad senare från en kille som hette tommy tog jag för givet att det var en annan kille i VÅRT band. Han frågade om vi bestämt oss ang underhållningen och jag sa att det hade vi och gav besked om hur vi ville ha det.

Grejen var ju bara den att detta var FEL band. Så all kommunikation om hur vi vill ha det osv efter detta, har jag alltså mailat till FEL band.

Ikväll fattade jag det, då han började prata om att de var sex personer som skulle ha mat och dryck och tågersättning!!!

Blev kalabalik kan jag tala om...

Nu väntar jag bara på svar från det RÄTTA bandet.

Snälla ni håll tummarna att jag inte skickade AVBOKNINGEN till dem den där gången då jag trodde jag skickade den till bandet vi INTE ville ha.

Jag mår nästan illa...

och jag skyller ALLT på bröllopsförvirring...

suck och åter suck...

• Cantaton

Jag kom upp i mer än 170% med diverse jobb, skola, eget företagande, ideellt arbete, kör och allt vad jag höll på med... Jag förstår att jag kollapsade liksom. Men nu har jag ju behandlats för fysiska symptom samt pskyiska bakomliggande orsaker i över ett år. Typ fått inse att man inte kan göra allt samtidigt - framförallt inte om man vill prestera 100% i ALLT man företar sig.

• Cantaton

Ojojoj! Men gick det att avboka det bandet du verkligen ville avboka? Eller blev det problem?

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-20 00:01:09 följande:

fjosokallt väl här, förutom att jag insåg att jag gjort en sådan enormt stor tabbe!!!Har fört mailkorrespondens med FEL band hela tiden, ända sedan vi bokade vårt band.Detta pga att jag skickade en förfrågan till ett band som enligt artistbanken var verksamma i malmö. Det visade sig att de tog nästan 18.000 för en spelning och dessutom utgick ifrån Växjö. Jag mailade och sa att det inte var aktuellt och sedan fick jag tag i THE BAND, bandet vi verkligen ville ha. Vi prel.bokade dem men jag kunde inte bestämma mig för om jag ville ha underhållning under middag+kväll eller bara kväll.så när det kom ett mail en månad senare från en kille som hette tommy tog jag för givet att det var en annan kille i VÅRT band. Han frågade om vi bestämt oss ang underhållningen och jag sa att det hade vi och gav besked om hur vi ville ha det.Grejen var ju bara den att detta var FEL band. Så all kommunikation om hur vi vill ha det osv efter detta, har jag alltså mailat till FEL band.Ikväll fattade jag det, då han började prata om att de var sex personer som skulle ha mat och dryck och tågersättning!!!Blev kalabalik kan jag tala om...Nu väntar jag bara på svar från det RÄTTA bandet.Snälla ni håll tummarna att jag inte skickade AVBOKNINGEN till dem den där gången då jag trodde jag skickade den till bandet vi INTE ville ha.Jag mår nästan illa...och jag skyller ALLT på bröllopsförvirring...suck och åter suck...
  • Fjosok

Anja: hoppas det löser sig med ett bra band. Om du och maken vill höra ett mycket bra band ska ni vara i Höllviken, andra torsdagen i Augusti

Vad är det för typ av band? dans? cover?

hur gick det med Nord & Syd förresten?

• Anja 19 juli 2008

Haha tack båda två...

det löste sig... Bandet som vi inte ville ha var hyggliga nog att bara avboka, utan några problem.

Nu väntar jag på svar från BANDET som vi vill ha (bröderna berggrensson) och hoppas såååå att vi fortfarande är ON.

Jag kan ju inte ha mailat och avbokat dem eftersom jag inte ens hade tagit kontakt med dem när jag avvisade det andra bandet.

Det senaste mail från bröderna bergrensson som jag kan finna i min inbox är från januari och där skriver de att vi är prel.bokade. så det MÅSTE vara ok.

Fjosok

vilket band är det?

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...