• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Rosenpetunia

Kollar vid tillfälle, kommer inte in på youtube just nu
    Antar att de driver med oss stackars finnar hejvilt där...

Fjosok skrev 2008-05-18 14:04:42 följande:
    När ni väl snackar Finland kan jag rekomendera denna klassikernyoutube.com/watchGarvar fortfarande
  • Rosenpetunia

Men nu, som sagt, städning. Ha det gott, sköt om er!

• Fjosok

Njae, den är väldigt snäll. Det är väl finska språket man skojar med.

• Thailand 08
    Fjosok skrev 2008-05-18 14:15:38 följande:
    Njae, den är väldigt snäll. Det är väl finska språket man skojar med.
    Måste kolla dom andra oxå
  • Cantaton

Tråden har visst varit aktiv dagtid - men så här innan midnatt, hur är läget då?

• Fjosok

DA MAN IS IN DA TRÅD!!!!

Skämt och sido, allt bra med er i natten?

• RebeckaSvensson

jag mår bra.. min blivande svärmor blev lite sur på mig idag när jag sa att jag inte ville bjuda ett par kusiners flickvänner...

Allt bra med dig?

• Fjosok

Jodå, allt är fint.

Kollar in en Macbook Air och VILL HA!!!!

Men nja, pengarna finns inte, behöver ny elgitarr och ett digitalpiano först.

Kusiners flickvänner? Nus ka ju inte jag gifta mig men jag känner ju inte ens alla mina kusiner. OM jag skulel gifta mig så skulle dom absolut inte ens kusinerna bjudas.

Om det är något stöd

• RebeckaSvensson

Macbook Air??

Tack för stödet.. många verkar tycka annorlunda.. att man borde bjuda kusinernas flickvänner.. jag har t om. valt att inte bjuda en del släktingar för att jag ville ha det litet.. varför skulle jag då bjuda kusinernas flickvänner?

• Fjosok

DET är en MacBook Air

www.apple.com/se/macbookair/

JO, det är ku alltid upp till dom som giter sig hur det ska vara. Finns inga kända krav på att "bjuda igen".

Har själv varit på massor med bröllop (gärna med EFS eller frikyrkoanknytning) så jag minns knappt alla.

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...