• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Fjosok

jodå, beskt då Sverige håller på att förlora matchen.

Men det var iofs inte oväntat ;-/

• Thailand 08
    Fjosok skrev 2008-05-17 01:11:23 följande:
    jodå, beskt då Sverige håller på att förlora matchen.Men det var iofs inte oväntat ;-/
    Vilka spelar?
    Jag ser bara sverige /finland
    Och kan du gissa vilka jag hejar på?
  • Fjosok

Blir Sverige-Finland i bronsmatchen nu..

Du är från Finland?

• gustafmatilda

Ingen mer som är vaken? Själv kan jag inte sova. Verkar som att jag kliver in i en sån period igen. Det KAN ju bero på stressen kanske...

• JJES

Jag är vaken o uttråkad till döden som det känns nu. Inte ens hunden är vaken o vill gå ut på en promenad.

• gustafmatilda

Haha, taskigt läge. Jag låg och läste och försökte sen somna jättelänge. Och önskade väl att min karl skulle komma och lägga sig, så mysigt att somna i hans armar. Men när han väl kom och la sig somnade han nästan med detsamma och där låg jag kvar :P

Just nu känner jag mig inte det minsta trött, jag brukar ju halvsova kl 22! Men inte ikväll inte...

• JJES
    gustafmatilda skrev 2008-05-17 04:41:32 följande:
    Haha, taskigt läge. Putta lite på honom o säg att du behöver kärlek.

Jag låg och läste och försökte sen somna jättelänge. Och önskade väl att min karl skulle komma och lägga sig, så mysigt att somna i hans armar. Men när han väl kom och la sig somnade han nästan med detsamma och där låg jag kvar :P Just nu känner jag mig inte det minsta trött, jag brukar ju halvsova kl 22! Men inte ikväll inte...
    Haha, jag helsov klockan 22 o vaknade vid 2.30. Iofs så sov jag mellan 8-13.30 i dag, men brukar normal kunna sova hela natten trots det. Men just i natt passade det tydligen inte.
  • JJES

Oj va konstigt det blev där...hoppas du förstår i allafall!

• gustafmatilda

Hehe jodå, tror nog att jag förstår. Jag fick sovmorgon till 10 i morse, och var trött större delen av kvällen. Men när det var läggdags ryckte jag upp mig minsann...

Har du gett upp hoppet om att sova nåt nu då? Vad hittar du på istället?

Jag är hungrig, men gubben åt upp allt det brödet som jag gillar, kvar finns bara det där med russin, usch...

• JJES

Ja nu är det kört att sova. Jag jobbar 5 nätter i veckan o störs sen den första lediga natten så är det bara att kliva upp o se glad ut. Jag är oxå hungrig o inget gott finns det i kylen. Russinbröd är ju ingen höjdare så jag förstår dig där.

Just nu surfar jag runt o tittar på nåt program om asteroider som kan träffa jorden. *S* Funderar på att fixa månadens räkningar o sen städa badrummet kanske o till slut vara så grym att jag väcker hunden o drar ut henne på promenad. *hehe*

Vad skall du hitta på då? Gå o försöka sova?

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...