• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • gustafmatilda

Jag har en väldigt stor släkt, gubbens är knappt hälften så stor tror jag. Sen är den en hel del vänner som vi verkligen ville ha med också. Bjöd ännu fler, "tur" att en hel del tackade nej - får man säga så? Hmm... Man vill ju att alla ska komma, men det blir såklart mer jobb som ska läggas ner.

• JJES

Klart man får säga att det ör lite tur att alla inte ka komma. Jag förstår precis hur du menar. Nu har min hund vaknat något sånär i allafall, så nu skall jag tvinga dennamorgontrötta varelse ut på en promenad i det fina vädret!"

Ha det så gott nu o lycka till med allt. Verkligen trevligt att fördriva en stund med att chatta med dig!!!

• gustafmatilda

Ja mycket trevligt! Du får ha en fin promenad, jag ska lägga mig och vila lite tror jag, även om jag inte kan somna.

• Thailand 08
    Fjosok skrev 2008-05-17 01:26:27 följande:
    Blir Sverige-Finland i bronsmatchen nu..Du är från Finland?
    Japp.HUR visste du det?
  • Anja 19 juli 2008

Thailand

hihi jag gissade oxå att du är från finland när du skrev så här:

Vilka spelar?
    Jag ser bara sverige /finland
    Och kan du gissa vilka jag hejar på?

(det var efter det inlägget som fjosok frågade ifall du är från finland så jag tror han oxå gissade det )

• Anja 19 juli 2008

Eller du kanske skämtade nu, haha. Såg att du gjorde stora bokstäver på HUR

• Thailand 08

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-17 10:35:32 följande:

Eller du kanske skämtade nu, haha. Såg att du gjorde stora bokstäver på HUR
    Nej det är inget skämt.Har bott i Sverige sen jag var 4 år,men när det är hockey håller jag på Finland.Mest för att reta min gubbe ;) .Vinner Sverige så stänger jag av tv:n då har han nåt kul att berätta för killarna på jobbet
  • Fjosok

migränanfall och får mig knappt ur sängen ...

suck, bortnjuden ikväll, känns lagomt muntert

• Thailand 08
    Fjosok skrev 2008-05-17 11:07:55 följande:
    migränanfall och får mig knappt ur sängen ...suck, bortnjuden ikväll, känns lagomt muntert
    Det är inte pga av skumpan då? .Hoppas du hinner krya på dej innan kvällen.
    Nu håller vi på och gör oss i ordning för att åka ner till verkstan och greja + grilla
  • Fjosok

var ju bara en halvflaska ..nej, oregelbunden sömn är the shit :)

NU är det dock bättre, bal igen ikväll, kanske ska gå på släppet

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...