• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Anja 19 juli 2008

Ni är så gulliga...

Man är ju själv så medveten om alla sina flaws... Men om jag lyckas få bort de där jä..la armfettskilona och hittar en riktigt bra bh så blir det nog riktigt bra

Klänningen i sig är ju underbar. Dock måste den kortas några cm och så ska den i på en kemtvätt för att ångas (så att alla skrynklor försvinner så att tyget får ta sig ut så bra som möjligt) Samma m slöjan, den är oxå lite skrynklig och faller inte sådär snyggt som den ska.

Ojojoj det känns lite overkligt...

Fjosok

hehe eller huuur... med puffärmar så (fast jag skulle nästan haft MER kjol, änndu vidare då va .

• Fjosok

ja, kolla på klippet med polkagrisklänningen ovan, man undrar hur dom fick den vidden, måste ju haft enorma krinolinunderkjolar coh massor med tyll. Vidd är aldrig fel, bara mannen slipper gå 3 meter bredvid sin blivande

• Anja 19 juli 2008

fjosok eller hur, haha...

Kändes skithäftigt att gå med underkjolen på. Är ju en sån m tre ringar så hela kjolen svassar sådär härligt när jag rör mig. (en FLICKDRÖM sen länge vill jag lova)

Antar att skenorna i deras underkjolar hade en betydligt större diameter

• Anja 19 juli 2008

Den var jättefin den rosa klänningen

• Fjosok

ja, puffarna kan bäras av axeln och då är det VERKLIGEN Nord & Syd. Kolla spetsdekorationen och pärlorna på ryggen samt dom hundratals stenarna på livet. Droppdekorationen funderar jag dock att klippa bort om det krävs, tror många tycker det är liiiite för mycket

Vill du kan du få låna en underkjol med 6 ringar

Sen förstår jag inte varför det inte finns fler baler och fina fester för vanligt folk. Man måste ju inte ska gifta sig för att få klä upp sig. Så alla nån gång i vuxen ålder utöver ett bröllop iaf får ha på sig finkläder utöver kostymnivån, typ.

På valborgsbalen på slottet var det klänningar som jag tappade hakan över, minst sagt

• Anja 19 juli 2008

Håller med...

NU när jag har korsett ohc underkjol så ska jag f..n se till att jag får gå på lite fler FINA fester...

eller bara se till att ha lite klänningar så jag kan roa mig med att svassa omkring här hemma och leka dam, hoho...

• Fjosok

Förresten, jag döpte denna efter figuren i Nord & Syd.

Detta är nog det maffigaste i klänningsväg jag rört.

gallery.mac.com/fjosok

Märk väl att detta är UTAN underkjol

• Anja 19 juli 2008

Ojoj det var ingen liten enkel sak Riktigt pampig!!

• Fjosok

den ligger i en stooor låda i förrådet. den går inte ner i nån förvaringsväska om jag säger så

men vad är det du gillar mest med Nord & Syd?

Om jag får fråga? Har ju som sagt hela serien på 3 DVD-skivor ihopkomprimerad med bra bild

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...