• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Anja 19 juli 2008

Hihi nääää det tror jag inte... ska köra 16 mil för att hämta den i butiken som ligger utanför Ronneby, en tjej som har en bröllopsbutik i sitt hem

Supermysigt o personligt... mkt bra service osv...

Ååhhhh kommer inte kunna sova inatt men MÅSTE försöka nu, haha... Har sovit sååå lite på sistone!

säger nattinatti nu

Jag skrev ett superoroligt mail t henne om att jag inte vill att nån annan provar min klänning (vet ju att det ofta är fallet i "vanliga" brudbutiker att folk får prova ens klänning t.om efter att man köpt/tingat den) men hon blev helt förfärad och skrev NEEEJ det är DIN klänning, den hänger i ett annat rum

Hon skrev oxå att den är helt UNDERBAR!!!

Så jag LÄNGTAR... kommer drömma om glitter och marängpuffkjolar i natt

sov så gott, nu ska jag försöka FÖRSÖÖÖÖKA sova... Valium någon?

• Fjosok

dröm bara inte om puffärmar också, då kankse du ångrar dig

sov bäst :)

• Anja 19 juli 2008

hallå fjosok

hoppar över hit istället... så vi inte stjäl hela toarimstråden

Jag har hämtat min klänning idag. Är ganska uppfylld av det. shit så fin den är. suck...

Men ojoj jag MÅSTE gå ner minst 5-7 kg. Mina armar är lika feta som mina vader brukade vara, typ... Shit alltså måste träna...

Det är de allra sista fem kilona som gjort armarna sådär, så om jag blir av m fem kilo så borde det ju ta på armarna först. (sist in först ut, lixom *asg*)

Bilder finns i mitt galleri... ser lite dumt ut, som att klänningen sitter i hakan på mig och som att jag är skitbred vid bysten för fotona är tagna lite underifrån då hon som fotade satt ner. (+ att jag inte har någon bh på mig på fotona men den ska införskaffas imorgon)

Är kär i min klänning faktiskt!

• Fjosok

Är kär i min nya med

Men fick en chock då den var ljusrosa istället för ivory :-S

Ska kolla in dina bilder nu.

• Anja 19 juli 2008

Hihi ljusrosa är ju jättefint!

• Fjosok

Ja, din klänninga är supersnygg, med en capsleeve eller liten puffis att bära av eller ppå axeln hade den platsat i Nord & Syd

Fixar med ett bildgalleri nu

• matildaochniklas

Anja - din klänning är otroligt vacker! Jag tycker du passar riktigt bra i den!

• Cantaton

Instämmer.

matildaochniklas skrev 2008-05-15 23:23:10 följande:
    Anja - din klänning är otroligt vacker! Jag tycker du passar riktigt bra i den!
Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...