• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Anja 19 juli 2008

Fjosok

jag hade nästan för mig det... undrar om det inte är när hon blivit nyrik o är tillsammans m bent, profiterar på kriget och klär sig superflott medan alla andra lider av krigets fasor och fattigdom.

Tror mig minnas att hon stiger ur någon sån där pampig hästkärra iförd just den klänningen... den är grym!

• Fjosok

Den röda hon har här går ju inte av för hackor heller

• Fjosok

OCh DÄR är polkagrisklänningen

Sjukt vilken volym på kjolarna det är i den scenen

• Fjosok

och ingen sa något ...

... ursäkta om jag tråkar ut er

• Anja 19 juli 2008

haha jag är inte uttråkad... ÄLSKAR nord o syd men det var faktiskt inte DEN klänningen jag menade Den är oxå grym dock...

Nu måste jag tyvärr gå o lägga mig. Ska upp tidigt, lämna kidsen och SEN ÅKA OCH HÄMTA MIN BAKELSE

Min fiiiina klänning! Åååhhh...

Ska vara där kl.10 och det tar två timmar att köra så det kommer att bli en snäv morgon. Skulle duschat nu ikväll oxå shit men det pallade jag inte så det blir att stiga upp GRYMT tidigt imorgon istället.

Men vad gör man inte för en helt underbar brudklänning, hihi...

• Anja 19 juli 2008

Jag har suttit i telefon till nu glömde jag säga så var inte ledsen fjosok Du tråkade inte ut någon, haha...

• Fjosok

bra det ... trodde så var fallet :)

frivilligt ensam men dock smått sällskapssjuk ibland *s*

lycka till med hämtningen imorgon, hoppas du inte får den som jag får många av mina, skickad som stort brev i en plastpåse

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...