• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Fjosok

Anja: har ett stooort galleri med klänningar från den serien på min hemisida. Guld och polkagris-klänningarna är mina favvisar

God morgon förresten

• Anja 19 juli 2008

God morgon

Jag tyckte ofta att Ashton hade de absolut vackraste klänningarna! (hon hade ju oxå en getingmidja som gjorde att hon såg sååååå fascinerande vacker ut och med sitt korpsvarta hår och lockarna som guppade). Sen att hon var hopplös, falsk o elak är ju en annan femma *asg*

• Anja 19 juli 2008

Hmm girig är kanske rätta ordet för henne... Hon och Bent var verkligen ett härligt par, hehe...

• Anja 19 juli 2008

Nu ska jag sticka och lämna barnen på dagis, handla och sedan dyker jag upp här till frukosten och dricker mitt kaffe innan jag måste röja här o sticka till jobbet. Jobbar en sjysst dag idag 12.30 - 17.30

• Fjosok

Jo, har inte sett sereien, men har den på datorn. lånade dvd-erna i somras och satt en dag när det regnade och gjord skärmdumpar

Jobbar ju mest i sommar så hinner nog inte se den nu heller, Har u sett det jag är intresserad av ...

:)

• Fjosok

Börjar om några minuter själv ... jobbig dag här dock, bara skrikande mellanstadieklasser.

hörs :)

• Anja 19 juli 2008

Menar du polkagrisklänningarna?

Hmmm jag minns nog iallafall en speciell utav dem. Minns dock inte exakt vem som bar den men det känns nästan som att det borde ha varit just Ashton. Hmmm...

blir riktigt avis på dig som har serien på dvd. Serien är så otäckt jä..la bra så om du ej sett den så rekommenderar jag dig att ta en dag eller två, ladda upp m god hämtmat och bara köra maraton.

Du kommer vara helt såld! Så JÄ..LA bra!!!

• Fjosok

jo, är lite yrvaken så jag satte nog in ett - i mitten där :)

inte riktig särskrivning dock.

inboxar länken til galleriet så kan du kolla dä du har tid :)

• Thailand 08

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-14 08:01:23 följande:

Fjosokdå kanske du gillar MIN favvoserie genom alla tider.NORD OCH SYD ÄÄÄÄlllskar hela grejen... (förutom slaveriet då) det är så jä..la häftigt. Kvinnornas femininitet (hur starka de än var så koketterade de med sina fladdrande ögonfransar och sa -Nämen mr Hazard, hihihihi) Det var upphetsande för männen om man visade vristen *asg*MÄnnen var GENTLEMÄN så jä..la lovely
    Ja den var bra!
  • Fjosok

Har kollat idag, det ÄR Ashton som har den klänningen

Enorm, vid, med puffisar och rosett ... i love

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...