• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Thailand 08

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-13 22:58:09 följande:

Thailandåh vad kul... sysslar du m gamla möbler som yrke, eller är det en hobby (eller både och)
    Hobby bara,gillar heminredning.Vi håller på med att buda på en gård ute på landet.
  • matildaochniklas

Jag sitter och är lite nervös. Jag ska till polisen på målsägandeförhör imorgon. Har aldrig gjort nåt sånt förut, vilket iofs är tur!

• Fjosok

alitid lika kul skulle det stå ovan

ni får skicka mig till en rätsvatningskurns

• Thailand 08
    matildaochniklas skrev 2008-05-13 23:00:22 följande:
    Jag sitter och är lite nervös. Jag ska till polisen på målsägandeförhör imorgon. Har aldrig gjort nåt sånt förut, vilket iofs är tur!
    Usch! Förstår om det är pirrigt
  • matildaochniklas

Ja, men jag kan väl inte göra så mkt mer än att berätta vad som hänt.

• Thailand 08
    matildaochniklas skrev 2008-05-13 23:02:24 följande:
    Ja, men jag kan väl inte göra så mkt mer än att berätta vad som hänt.
    Nej precis.Det går säkert bra
  • Fjosok

förresten, är ni alla sådana "hus på landet-människor"?

Sitter och funderar på vad soms ka ske med våran sommarstuga i framtiden. Om jag orkar att ha den ensam eller om man ska försöka sälja sen ...

• Thailand 08
    Fjosok skrev 2008-05-13 23:01:03 följande:
    alitid lika kul skulle det stå ovanni får skicka mig till en rätsvatningskurns
    Alltid stavas ALLTID med 2 l,aldrig ALDRIG med 2 l ;)
  • Fjosok

matildaochniklas : ska nog gå bra

• Anja 19 juli 2008

Vi är just nu radhus i barnvänligt bostadsområde i utkanten av stan-personer, hehe...

(sån som jag aldrig trodde jag skulle bli)

Men det är nybyggt o fräscht, jättefint och ligger nästan på landet. Vi har åkrar åt två håll

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...