• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Anja 19 juli 2008

Nu säger jag natti natti för ikväll (idag?)

Dottern vaknade precis och tassade över till våra sängar hörde jag. Hon verkade inte reagera på att jag inte var där

Hon är väl van...

Godnatt

• Fjosok

Godnatt Anja!

harthurs: verligen snygg klänning

• harthurs

Ja har ju alltid tankt mig sjalv som brud med gerbera sen jag var liten och fantiserade om mitt brollop Men pa nat satt har jag fatt for mig vita blommor och gerbera finns val inte i vitt..
    Men knallorange later toppen! Skulle verkligen lysa upp i vintermorkret Men vad ska da tarnorna ha for farg pa sina klanningar..hmm..oranga? Blir inte det for somrigt da..?
    Tar tacksamt emot fler tips! hihi
    Kan fraga dig en annan sak.. jag kommer antagligen ha 2 tarnor.. "maste" min blivande ocksa ha 2 da, alltsa bestmans, for att det ska bli jamt?

• harthurs

Nattinatti!! Har ar klockan bara 17.30 sa jag blir uppe ett tag till..

• Fjosok

hathurs: jag tror tärnmängden kontra marsalkar inte spelar någon roll

Hur hamnade du förresten i Kanada?

• harthurs

Okej da kanske min mamma har ratt da att det inte spelar nan roll jag fick for mig att det ser "snyggare" ut om det ar samma antal pa bada sidor om du forstar vad jag menar. Sen aven vid middagen, vi kommer inte ha det tradionella honorsbordet med vara foraldrar da jag har skilda foraldrar som knappt kan vara i samma lokal sa samma bord ar bara att glomma...

Jag traffade min blivande pa Birka Paradise for 2 ar sedan, han var i Sverige for att halsa pa nagra kompisar han traffat tidigare i Thailand. Ja vad sager man, det sa 'klick' Vi traffade ett par ganger till innan han akte tillbaka och tack vare internet och telefon holl vi karleken vid liv. Vi "pendlade" ett par ganger fram och tillbaka, han spenderade en manad kring jul i Sverige med mig och min familj och vi bestamde sen att jag skulle flytta hit till honom. Jag hade lattare att ta ledigt/saga upp mig fran jobbet (larare) och han har svart att lamna sitt jobb.
    Forhoppningsvis bor vi i Sverige om ett par ar, men jag klagar inte, trivs toppen har! Ska bli kul att gifta sig hemma dock

• harthurs

Duchess -tack. Vilka fina buketter!! Hmm.. nu far jag nog tanka om

• Fjosok

gäsp!!!

varför sover man inte på nätterna?

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...