• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Thailand 08
    Fjosok skrev 2008-05-13 23:04:51 följande:
    förresten, är ni alla sådana "hus på landet-människor"?Sitter och funderar på vad soms ka ske med våran sommarstuga i framtiden. Om jag orkar att ha den ensam eller om man ska försöka sälja sen ...
    Ingen aning.Trodde det bara var jag som ville bli "månskensbonde".Stuga är väl mysigt att ha..varför sälja?
  • matildaochniklas

Tack för stödet!

Jag har bott i villa på landet i hela mitt 20-åriga liv Så nu får det vara nog. Det är såå skönt att bo i stan! Fast visst saknar jag landet ibland.

• Fjosok

Kan ju visa den! Känns lite sommartorpet-vatning på stället. Ibland önskar man att man vore mer händig

Har inte bara tummen mitt i handen, har fem tummar på varje hand när det gäller renovering av hus

gallery.mac.com/fjosok

• matildaochniklas
    Fjosok skrev 2008-05-13 23:12:41 följande:
    Kan ju visa den! Känns lite sommartorpet-vatning på stället. Ibland önskar man att man vore mer händig Har inte bara tummen mitt i handen, har fem tummar på varje hand när det gäller renovering av hus gallery.mac.com/fjosok
    Men dom söker väl nya sommartorp nu?
  • Anja 19 juli 2008

Åååhh så mysigt Fjosok...

KAAAAN det vara småland

• Fjosok

Västerbotten, nära Bjuröklubb.

500 meter från havet.

gallery.mac.com/fjosok

Tog lite bilder på omgivningen en fin dag förra sommaren.

Rätt idylliskt ...

• Fjosok

suck, hi hamnar på startsidan till mina gallerier ...

skit samma, bara klicka bjuröklubb :)

• Thailand 08
    Fjosok skrev 2008-05-13 23:12:41 följande:
    Kan ju visa den! Känns lite sommartorpet-vatning på stället. Ibland önskar man att man vore mer händig Har inte bara tummen mitt i handen, har fem tummar på varje hand när det gäller renovering av hus gallery.mac.com/fjosok
    Precis sånt man vill sätta klorna i !!
  • Anja 19 juli 2008

Fjosok

såååå vackert!

En riktig idyll...

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...