• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Thailand 08

Okej...kanske borde sova snart så det inte blir skilsmässa för jag sitter vid datorn halva natten!
    Fast han sover ..so what?

• Fjosok

ligger och kramas med min laptop själv :)

den tar inte skilsmässa i första taget

• Thailand 08

Nej det gör den nog inte!
    Imorn kommer min "mellersta unge" och vi sk iväg o kolla på huset

• Fjosok

hur många barn har du? och hur gamla?

• Thailand 08

Jag har 3 -14,5 + 21 ( töser) och en son på 25
    gubben har tjejer på 13 + 16 varannan helg

• Fjosok

aha, tonåringar kan nog vara en del jobb med.

Ha dom ju bara 40 minuter i veckan på jobbet *s*

• Thailand 08
    Fjosok skrev 2008-05-14 01:12:05 följande:
    aha, tonåringar kan nog vara en del jobb med.Ha dom ju bara 40 minuter i veckan på jobbet *s*
    Min lilla är EMO dom andra raggers.Hans äldtsa vill till idol och den andra friidrottar! Så vart söker man hjälp!!??Drar till Thailand och skiter i allt eller???
  • Fjosok

Tja, raggers behöver väl inte vra av ondo, "Riktiga" raggare med intresse för amerikanskt 50-tal, gamla bilar och rockabillymusik är oftast sköna lirare tycker jag. Sen finns det ju avarter som åker runt, lyssnar på eddie Meduza och moonar i bakrutan, typ :)

Tja, Thailand låter inte dumt, har dock aldrig varit där.

• Thailand 08

Nej dom är normala!!!Jag ÄLSKAR v 8 :or. det e den lilla jag är bekymnard över. Hon klär sej /sminkar sej ju för fasen som om hon rymmt från cirkus

• Thailand 08

Ps :nu öppnade jag en öl!! ( mitt i natten)

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...