• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Anja 19 juli 2008

Åh shit vilken fråga...

Jag gillar ALLT... Älskar allt överhuvudtaget just från den tidsepoken, runt amerikanska inbördeskriget.

Älskar andan, klänningarna och sedan är ju nord och syd så jä..la bra. Handlingen har ALLT! Karaktärerna är bara så jä..la perfekta! Det är spännande som f..n, starka öden, pampiga känslor.

Serien berör på så otroligt många vis!

Den innehåller precis allt... det går banne mig inte beskriva, man måste nog se den för att förstå

du MÅSTE se den Fjosok. Det finns INGEN ursäkt att inte se serien om du har sån otrolig tur att du sitter på tre dvd-skivor.

Sätt du igång första avsnittet och se om du KLARAR AV att inte titta vidare!!!

• Anja 19 juli 2008

usch nä, jag är grymt trött efter en STOR och spännande dag, hihi...

så nu ska jag gå och lägga mig... Vet ju att barnen vaknar tidigt

Natti natti

• Fjosok

Så Anja har suttit hela dagen och kollat Nord & Syd och på sin klänning

• Fjosok

va? skulle 16:53 vara tidigt?

finna bra mycket tidigare tidpunkter, 10:11 exempelvis

så, i do not agree ;)

• Thailand 08

Det var säkert natt i nåt annat land

• Rosenpetunia

Tittar in som hastigast, säger hej hej och önskar er alla en riktigt mysig helg

Här har ungdomarna, närmare bestämt fem stycken, en filmkväll. Kollar på urläskiga rysare... *hu*
    Det blir en lååång natt innan de är klara

• Thailand 08
    Rosenpetunia skrev 2008-05-16 22:21:56 följande:
    Tittar in som hastigast, säger hej hej och önskar er alla en riktigt mysig helg Här har ungdomarna, närmare bestämt fem stycken, en filmkväll. Kollar på urläskiga rysare... *hu*Det blir en lååång natt innan de är klara
    Det gjorde våra för 2 veckor sen,ensamma i husvagnen!! Tuffa tjejer
Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...