Tack, det går framåt. Tiden börjar bli knapp men vi har planerat. Vi bestämde oss för att ta denna helg ledigt för att sedan kunna jobba stenhårt i 1½ vecka framöver. Det funkar när man ser ett slut liksom. 28 maj ska vi lämna in första versionen av den slutgiltiga uppsatsen.
Mån-ons åkte vi ut till landet och jobbade på empiri och analys i lugn miljö, kombinerat med promenad i skog och på klippor. Min uppsatskamrat ska baka kakor idag så att vi ska kunna ha lite mysigt kommande vecka. Jag tar med mig vattenkokaren till skolan
Man får helt enkelt göra skolan till sin för att inte bli alldeles ångestdrabbad.
Rosenpetunia skrev 2008-05-18 12:39:09 följande:
Säger detsamma som Cantaton Blev en låååååång sovmorgon idag, skönt! Sitter här med mitt morgonkaffe (runda 2), maken och "minstingen" är på gym. Äldsta barnet sitter och frukosterar, i morrn fyller han "vuxen"... vart tar åren vägen???Hur går det med ex.arbetet, Cantaton? Hoppas att läget är under kontroll.Så Finland tog en medalj, ser jag. Följde inte matchen men vad kul för Finland Hyvä Suomi!