• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • RebeckaSvensson

aha.. den såg häftig ut.. och dyr?

tack igen för stödet.. ;)

• Fjosok

16500 men nästan 2000:- mindre med studentrabatt. MEn jag kolalr på en begagnad runt 10 000:- då jag har en rel fin bärbar som jag skulle kunna skeppa för runt 8000:-

Sen så är det ju en Mac, bara det är värt nån tusing extra

• Anja 19 juli 2008

Fjosok

den har min mamma

• Anja 19 juli 2008

Tittade bara in lite snabbt. Ska lägga mig nu...

Ses imorgon...

natti natti

• RebeckaSvensson

ja isåfall.. då blir det ju väldigt bra pris till slut.. ;)

• RebeckaSvensson

jag tror jag ska lägga mig nu också.. sov så gott..;)

• Fjosok

Detsamma!

Skissar på en hemsida till ett projekt här ... lär bli svårt att somna

• Anja 19 juli 2008

Jag håller med om att "reglerna" vid bröllop är lustiga.

Jag har inte heller bjudit vissa av mina kusiner. Helt enkelt för att det är typ 10 år sen jag såg dem och vi har aldrig haft mkt kontakt då vi bott på olika ställen etc...

Däremot bryter det ju alla regler om man bjuder bara en person i ett par. Alltså om dina kusiner, som du SKA bjuda, har respektive så ska dessa bjudas med. Man särar aldrig på par.

Däremot har vi särat på ett par, men det är för att flickvännen till min sambos killkompis är så otroligt otrevlig. Hon har portat min sambo hemma hos dem, hon demonstrerar sitt missnöje närhelst hon är med på en fest bland sin pojkväns vänner, hon ser till att de åker hem tidigt, hon är avvisande och rakt av superotrevlig mot folk som försöker prata med henne. Vi vägrar ha henne på vårt bröllop och hennes pojkvän förstår oss.

Låter sjukt jag vet, men så är det. Annars har vi bjudit med pojkvänner o flickvänner som vi aldrig ens sett eller träffat. Blir extra pengar, visst men just den regeln ville vi ej bryta då otroligt många reagerar när man separerar par, anses verkligen inte ok har jag förstått. Jag har fått många kommentarer om den här tjejen oxå, att man inte gör så osv.

Men i hennes fall så har hon skapat det själv anser jag och vi vill ej ha någon party-killer på festen.

• Anja 19 juli 2008

varför gjorde jag särskrivning där?

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...