• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Fjosok

Så, tillbaka efter samtal med en mycket söt profesionell danserska från USA, den nu

Sitter här med ett par brudskor som jag måste bli av med. En som sålde sin klänning skickade med hela altet. Slöja, skor, klänning, korsett och tiara :)

Synd bara att klnningen var det enda snygga

• Thailand 08
    Fjosok skrev 2008-05-20 23:45:53 följande:
    Så, tillbaka efter samtal med en mycket söt profesionell danserska från USA, den nu Sitter här med ett par brudskor som jag måste bli av med. En som sålde sin klänning skickade med hela altet. Slöja, skor, klänning, korsett och tiara :)Synd bara att klnningen var det enda snygga
    Lägg ut resten på Tradera
  • Cantaton

Jag såg just en jobbannons som var intressant. Men ansökan måste vara inne imorrn. Jag som kom hem från skolan för en halvtimma sedan och har lite uppsatsarbete jag bara måste få på pränt ikväll... Orka skriva en ansökan?

• Thailand 08
    Cantaton skrev 2008-05-21 00:06:01 följande:
    Jag såg just en jobbannons som var intressant. Men ansökan måste vara inne imorrn. Jag som kom hem från skolan för en halvtimma sedan och har lite uppsatsarbete jag bara måste få på pränt ikväll... Orka skriva en ansökan?
    Hinner du skriva imorgon och åka in med den?
  • Fjosok

Ja, du orkar

Gör en snabbskrivning under spökkvarten här nu

• Cantaton

Det går bra att maila, så jag behöver inte åka iväg. Det är väl snarare så att jag inte hinner avvara tid till det imorrn. Så det är i natt/imorgon bitti eller inte alls.

Thailand 08 skrev 2008-05-21 00:10:47 följande:

Hinner du skriva imorgon och åka in med den?
    [/citat]

Snabbskrivning... sånt är jag inte bra på när det gäller ansökningar. Jag sliter mödosamt länge och väl för att formulera och engagera.
    Fjosok skrev 2008-05-21 00:12:43 följande:
    [citat]
    Ja, du orkar Gör en snabbskrivning under spökkvarten här nu
  • Thailand 08
    Cantaton skrev 2008-05-21 00:14:25 följande:
    Det går bra att maila, så jag behöver inte åka iväg. Det är väl snarare så att jag inte hinner avvara tid till det imorrn. Så det är i natt/imorgon bitti eller inte alls.Thailand 08 skrev 2008-05-21 00:10:47 följande:
    Känns det rätt så gör du det inatt
  • Fjosok

Är inte bra på snabbsaker heller, förrutom att snabbt komma på vad barnen ska få göra på mina lektioner. Imorgon ska vi öva inför avslutningen samt skriva dansbandslåtar

Har gjort en samling grötrim som dom ska få använda att fylla i en färdig mall och sedan framföra i grupp

• Cantaton

Eventuellt att jag gör det faktiskt - eller imorgon bitti. Jag blev precis klar med det jag hade tänkt fixa i uppsatsen - en hel timma tidigare än jag räknat med.

Thailand 08 skrev 2008-05-21 00:41:59 följande:

Känns det rätt så gör du det inatt
  • Cantaton

Det finns en del grejer jag är snabb med, men när det gäller just jobbansökningar är jag för noggrann för att det ska kunna gå fort

Fjosok skrev 2008-05-21 00:44:51 följande:
    Är inte bra på snabbsaker heller, förrutom att snabbt komma på vad barnen ska få göra på mina lektioner. Imorgon ska vi öva inför avslutningen samt skriva dansbandslåtar Har gjort en samling grötrim som dom ska få använda att fylla i en färdig mall och sedan framföra i grupp
Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...