• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Cantaton

Vad kommer sig nicket av? Dvs - hur fick mannen din idén om det?

Rosenpetunia skrev 2008-05-21 21:50:44 följande:
    Klart det nappar här, gäller att fiska på rätt ställe Kul att du gillar nicken, den har min make hittat på och använder flitigt emellanåt Thailand, du har så läckra små "figurer" med i dina inlägg... gillade särskilt den du lagt in nån kväll när du skulle gå o sova.
  • Rosenpetunia

Jodu, från en tecknad serie
    Goof Troop eller nåt åt det hållet, nån Petter kallar sin Peggy för det. Serien utspelar sig på stenåldern
    Och Peggy blir så till sig när han kallar henne för Rosenpetunia att hon säger: åååh, min Mammutnos! till honom... *fniss*

Cantaton skrev 2008-05-21 21:53:42 följande:
    Vad kommer sig nicket av? Dvs - hur fick mannen din idén om det?
  • Cantaton

Hihi, sött

Rosenpetunia skrev 2008-05-21 21:58:31 följande:
    Jodu, från en tecknad serie Goof Troop eller nåt åt det hållet, nån Petter kallar sin Peggy för det. Serien utspelar sig på stenåldern Och Peggy blir så till sig när han kallar henne för Rosenpetunia att hon säger: åååh, min Mammutnos! till honom... *fniss*
  • Rosenpetunia

Ja, han är bra söt min Mammutnos

Har du skrivit och skrivit idag? Hur gick det med jobbansökan, mailade du in den?

Cantaton skrev 2008-05-21 22:01:55 följande:
    Hihi, sött
  • Cantaton

Vi har skrivit och skrivit och skrivit - vi har producerat typ 10 sidor analys. Än sitter vi i en av skolans datorsalar.

Rosenpetunia skrev 2008-05-21 22:06:05 följande:
    Ja, han är bra söt min Mammutnos Har du skrivit och skrivit idag? Hur gick det med jobbansökan, mailade du in den?
  • Rosenpetunia

Vad duktiga ni är som ligger i! Jag hejar på er!!!

Jag sitter i äldsta sonens rum och ska väl se till att avlägsna mig härifrån nu Han "påminde" mig nyss om att han faktiskt har skola imorrn...
    Och det har ju jag med, fast i rollen som "fröken"

Lycka till med skriverierna, det är både spännande och ibland lite tröttsamt med analysbiten

Ha det gott allesammans i tråden, sköt om er. Sweet dreams!

Cantaton skrev 2008-05-21 22:12:48 följande:
    Vi har skrivit och skrivit och skrivit - vi har producerat typ 10 sidor analys. Än sitter vi i en av skolans datorsalar.
  • Thailand 08
    Rosenpetunia skrev 2008-05-21 22:17:32 följande:
    Vad duktiga ni är som ligger i! Jag hejar på er!!!Jag sitter i äldsta sonens rum och ska väl se till att avlägsna mig härifrån nu Han "påminde" mig nyss om att han faktiskt har skola imorrn... Och det har ju jag med, fast i rollen som "fröken" Lycka till med skriverierna, det är både spännande och ibland lite tröttsamt med analysbiten Ha det gott allesammans i tråden, sköt om er. Sweet dreams!
    Hej då och sov sött
  • Cantaton

Analysen är rätt intressant - ett och annat faller ju liksom på plats Och tack och lov har vi insett att vår uppsats har en ordentlig röd tråd vilket gör arbetet så "lätt". Det är så uppenbart vart allt ska insorteras, vad som är relevant. Känns som vi grejar det här liksom

Suss gott!

Rosenpetunia skrev 2008-05-21 22:17:32 följande:
    Vad duktiga ni är som ligger i! Jag hejar på er!!!Jag sitter i äldsta sonens rum och ska väl se till att avlägsna mig härifrån nu Han "påminde" mig nyss om att han faktiskt har skola imorrn... Och det har ju jag med, fast i rollen som "fröken" Lycka till med skriverierna, det är både spännande och ibland lite tröttsamt med analysbiten Ha det gott allesammans i tråden, sköt om er. Sweet dreams!
  • Thailand 08

Vad har jag gjort nu då??!! Sökt jobb inom marknadsföring

• Fjosok

300

Hur är det med er ikväll då?

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...