• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Cantaton

Då var det inte -91 iallafall, för då vann Carola

Just nu ser det inte så ljust ut för Sverige.

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-24 23:29:33 följande:

jaså är det ikväll det är melodifestivalen?Hur går det då? Någon som vet Tror inte jag sett den sedan 1990 eller 91. Då Toto Cotugno (stavning???) vann, med Insieme unite unite Europe, haha...
  • Anja 19 juli 2008

usch då... Carola ger mig rysningar... Tur jag missade det året, hihi...

• Cantaton

Mig med - men positiva sådana

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-24 23:41:24 följande:

usch då... Carola ger mig rysningar... Tur jag missade det året, hihi...
  • Cantaton

Hej på dig också

Tutik och Prasart skrev 2008-05-24 23:59:08 följande:

Hej hej
  • Fjosok

Vad händer?

Kollar hcokey här samtidigt som jag läser om "schlagerfiaskot"

som om Sverige skulle ha en chans i den tävlingen något mer?

• Cantaton

Jag har kollat upp lite smågrejer till uppsatsen... (sedan jag kom hem från skolan nångång efter 23). Det är i alla fall nära nu. På onsdag slipper vi det här.

Nu ska jag sova. Ska faktiskt upp vid 8... Natti!

• Thailand 08

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-24 23:28:37 följande:

Thailandoooj, är det inte dyrare där du bor???Vi bor ett litet radhus (nybyggt) bostadsrätt, som vi gav 1,6 miljoner för i utkanten av stan.Ska man köpa hus här, då snackar vi normalt hus, normalstort med typ 4 sovrum så hamnar man runt 3 miljoner En miniherrgård här hade ju gått på säkert upp emot 10 miljoner. Ibland är det störigt att vara från fel landsända även om jag aldrig velat flytta härifrån för någonting
    Billigt ute på landet men i stab eller runt vänern ligger priserna på 1,5 -7 miljoner
Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...