• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Anja 19 juli 2008

Jo alltså jag skämtar ju visst... Livet går ju vidare *suck*

Men jag har ALDRIG varit mer besatt av en serie (skulle vara nord och syd då men det är på ett annat sätt)

• Fjosok

Oj, jag som knappt ser TV alls, den åker ut snart

vet dock ett sätt som man kna köpa dom senaste tv-serierna här i Sverige i dollarpris, på iTunes, lagligt. Och här i Sverige dessutom

många som skulle vilja veta det, muahahaha

• Anja 19 juli 2008

Hihi jag tittar heller inte på TV överhuvudtaget. Ser allt i datorn. Åååhhhh jaså du Fjosok du sitter inne med en massa matnyttig information om LAGLIGA saker du

det lät intressant må jag säga

• Anja 19 juli 2008

Med ALLT menar jag de enda två serier jag följer... Greys Anatomy och Private Practice, haha...

• Fjosok

Anja: jopp, kunde köpa .mac-medlemskap för $85 istället för 99 euro den vägen också.

Tips, sök på gift cards på ebay, köp det och sen har du tillgång till amerikanska iTunes. Med dagens dollarpris är såväl filmer som TV-serier där superbiligt

• Anja 19 juli 2008

Åhå minsann... ska kolla upp det Fjosok!

• Fjosok

Har du tur kan du hitta ett på $50 för $40. Och då har du en hel säsong för dryga 200 spänn. Många timmars TV för lite pengar :)

• Fjosok

tillbringar för övrigt kvällen med att se en instruktionsvideo på Youtube om hur man lär sig prutta på kommando

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...