• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Fjosok

Han mår bra, allmänt småseg men annars bara bra. Fick jusyt mail om att moina nya elgitarr skeppats från Tyskland

• Thailand 08
    Fjosok skrev 2008-05-27 22:39:39 följande:
    Han mår bra, allmänt småseg men annars bara bra. Fick jusyt mail om att moina nya elgitarr skeppats från Tyskland
    Häftigt! Då får du den i veckan eller..
  • Thailand 08

okej...du vill inte köpa mitt Dragspel oxå

• Thailand 08

Mitt är snart antikt! Fick det när jag var 9 år,och det var ju inte i förgår direkt

• Thailand 08

Funderar på dina klänningar Fjosok... hyr du ut eller säljer,har du butik eller vad?

• Fjosok

HAr en ganska stor instrumentflotta, inklusive fiol och mandolin. Men kan knappt spela på dom

MEn kul att ha, fiolen köptes begagnad för några hundra spänn till ett projekt på musikhögskolan då vi var fyra nybörjare som skulle lära oss spela stråkkvartett på sex veckor

• Thailand 08

Okej...men jag menade KLÄNNINGARNA
    Nu är jag en sur finne och ska lägga mej och läsa en bok och stänga av min mobil!!

• Fjosok

jo, men dom prtar jag inte om här högt förstår du för då gör jag reklam och jag är inte här av den anledningen. Så det kan jag inte svara på.

Hann inte se klänningsfrågan innan jag svarde, sorry

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...