• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Thailand 08
    matildaochniklas skrev 2008-05-26 22:47:19 följande:
    Oh, jävlar! Nu glömde jag bort att vi hade tvättid ikväll!Thailand 08 skrev 2008-05-26 22:45:00 följande:
    Hahaa...boka om till imorgon
  • Fjosok

och jag glömde boka snabbtvättstugan ...

får göra det imorgon :)

• matildaochniklas

det är bara det att vi är så många som delar tvättstuga här så det är svårt att få tvättid och jag glömmer alldeles för ofta! men har jag tur så är våran tvättid imorgon *hoppas*

• Thailand 08

Men kom hit med eran tvätt så fixar jsg den!

• Fjosok

har faktiskt uttag för tvättmaskin i min stora, hmm, tvättstuga.

min lägenhet är på 26 kvadrat

ärdock inte aktuellt, kostar för mycket och tar plats.

• matildaochniklas

Ja gärna! Var bor du? Jag är redan på väg

Thailand 08 skrev 2008-05-26 22:55:25 följande:

• Cantaton

Ta min med!!

Thailand 08 skrev 2008-05-26 22:55:25 följande:

• Anja 19 juli 2008

Ni kan komma hit m er tvätt oxå om ni vill

Vi har sprillans nya högteknologiska maskiner från 2008. Väldigt trevligt. Touchpaneler och sånt. Är rena njutningen att tvätta, haha...

• Fjosok

hejsan anja, länge sen!

frossat i stora klänningar nu

• Anja 19 juli 2008

Haha nä inte alltför mkt, har inte haft tid... Jobbat och en massa annat, haha...

Men jag längtar tills jag får det där suget så jag bara kan sätta mig ner och se ett par avsnitt på raken.

Nu var det ju säsongsavslutning för Greys Anatomy i torsdags (USA-takt) så jag vet inte vad sjutton jag ska göra nu. Känns så TOMT

Seriöst så skämtar jag inte... shit lixom. Jag klarar mig inte utan den serien. Livet känns så färglöst

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...