• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Anja 19 juli 2008

Thailand08

sov så gott

Fjosok

Aha... låter verkligen roligt

• Fjosok

JO, och det är musiker av högsta klass, jag (med 200p musikhögskola) kände mig som en nybörjare :)

• Anja 19 juli 2008

Ojdå, det var inte illa...

hur mkt har du pluggat egentligen Fjosok? Och vad?

• Fjosok

Musiklärare 160p (av gamla sorten) men läste 40 extrapoäng under dom fyra åren. (Med dagens poäng blir det 300 hp). Är klass, piano och sånglärare. Utöver detta masterclasses i sång och dirigering.

Det var 1999-2003

Sedan nu Teologi 2006---> har 3 terminer klara nu men jobbar ju samtidigt 60-70%

Så ja, har blivit en del. Plus småkurser i webbdesign och copy :)

• Anja 19 juli 2008

Vilka kombinationer Låter jättekul...

jag har pluggat helt andra ämnen

Tog typ 30 poäng på sjuksköterskehögskolan, sen läste jag socionom 140 poäng och sen magisterkurs 20 poäng. Men det är på nåt vis lite mer INOM samma kategori (vårdande/omhändertagande av samhällets utsatta)

• Anja 19 juli 2008

Fast det är klart musik och präst har ju en hel del gemensamt kanske.

• Anja 19 juli 2008

Nä nu måste jag krypa i säng... imorgon är det tidig morgon som vanligt, lämna barn och sen kommer en tjej från BT hit, vi ska gå en lång promenad. Ojojoj

Sedan blir det ner till stan för att gå på provsmakning utav bröllopsmeny med min m2b. Ska bli mkt trevligt

natti natti

• Cantaton

Gonatt, Anja!

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-20 00:44:22 följande:

Nä nu måste jag krypa i säng... imorgon är det tidig morgon som vanligt, lämna barn och sen kommer en tjej från BT hit, vi ska gå en lång promenad. Ojojoj Sedan blir det ner till stan för att gå på provsmakning utav bröllopsmeny med min m2b. Ska bli mkt trevligt natti natti
Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...