• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Anja 19 juli 2008

Jag jobbar på ett "barnhem". Jobbar med placerade barn. Är ganska underliga tider. Speciellt på helgerna. Men jag trivs jättebra med mitt jobb

• Anja 19 juli 2008

Fjosok

jag brukar oxå göra det men ikväll är jag helt matt... har varit ute i solen HELA dagen m barnen och bränt mig så till den milda grad. Känner som att jag har solsting och huden är ILLRÖD och jag känner mig helt febrig. Inte alls skönt! Fattar inte hur jag ska kunna sova ärligt talat.

Daniel har somnat i soffan nu. han har varit i tyskland heeeela dagen och handlat all sprit/vin/öl osv till bröllopet. Det gick loss på 13.000 kr. Sanslöst.

• Fjosok

och att jag sover på eftermiddagarna ;)

Anja: låter inspirerande Jobbat med det länge?

• Thailand 08

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-31 23:42:11 följande:

Jag jobbar på ett "barnhem". Jobbar med placerade barn. Är ganska underliga tider. Speciellt på helgerna. Men jag trivs jättebra med mitt jobb
    Ok..verkar kul.Jag sitter hemma och jobbar.Toppen fast man har ju inga jobbarkompisar,mer än våra anställda som tittar in emellanåt
  • Fjosok

13000 för balettvatten

tjosan, kanske hembränt och päronsoda voe en bra lösning iaf

• Anja 19 juli 2008

Thailand 08

vad är det för firma du har? För du har en firma eller?

• Thailand 08

13 papp?? hur många tusen gäster har ni bjudit?

• Anja 19 juli 2008

Vi har ca 80 gäster.

Vi har mousserande till minglet, vitt vin till förrätten, rött vin och öl till huvudrätten, olika avecer till kaffet och tårtan.

SEn har vi till baren (har ju fri bar så det lär gå åt en del):

Cider (kopparbergs 33 cl)
    Öl
    Rom (ljus och mörk)
    Whisky
    Vodka
    Jägermeister
    Gin
    Malibu
    Cointreau
    Konjak
    Baileys
    Rött vin
    Vitt vin
    Mousserande vin

• Anja 19 juli 2008

Har räknat ganska högt för att vara helt säkra på att INGET ska ta slut. Det är en tanke jag inte ens vill behöva tänka på den stora dagen.

• Fjosok

oj, efter en flaska mousserabde bubbel ikväll förstår jag att det lär kosta den del ... :-O

just all sprit, vin är ju inte såååå dyrt om man inte köper värsta sorten.

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...