• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • matildaochniklas

Mälardalens högskola i eskilstuna. I övrigt är utbildningen bra och har fått bra betyg i de flesta undersökningar från löroverket (eller vilka som nu gör såna undersökningar)

• Fjosok

Vi har gymnasialiserat högskolan i flera år och gjort gymnasiet till en förlängning av högstadiet.

tyvärr ...

• matildaochniklas

Jo, det är väl så tyvärr! Är ju inte överdrivet kul att ta massa lån medan man pluggar och sen står man där med sin examen och undrar hur f*n man ska kunna gå ut i arbetslivet

Fjosok skrev 2008-06-03 21:17:00 följande:
    Vi har gymnasialiserat högskolan i flera år och gjort gymnasiet till en förlängning av högstadiet.tyvärr ...
  • Fjosok

NU pluggar ju jag bara vid sidan av mitt jobb, men iaf, en del kurser jag gått påt eologen har varit ...nja

• matildaochniklas

Jag försöker avsluta här för att gå o lägga mig

• Cantaton

Jag stod o tvättade min handtvätt o skickade ut ett infomail till mina ledare, samt inbjudan till mitt examensfirande.

• Cantaton

Inte lyckats lägga dig än?

matildaochniklas skrev 2008-06-03 22:45:06 följande:
    Jag försöker avsluta här för att gå o lägga mig
  • Fjosok

kan inte sova ... suck

ligger bara och deppar ikväll, vette 17 vad det är ...

• Thailand 08
    Fjosok skrev 2008-06-03 23:56:00 följande:
    kan inte sova ... suckligger bara och deppar ikväll, vette 17 vad det är ...
    Stackare ...hoppas du snart mår bättre
Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...