• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Cantaton
    Ja, kul för henne. Inte särskilt lätt för dig tycks det...

Jag träffade mitt ex idag - det har nog gått ett halvår sedan sist, och vi var förut tillsammans i 4 år. Frågade om han var tillsammans med en tjej han hade på kort på datorn, och svaret var ett relativt undvikande "ja". Vet inte varför det var undvikande, men ja... Jag frågade för att jag hoppades på ett ja.
    Fjosok skrev 2008-06-05 22:12:17 följande:
    Suck, seg kväll här med ..ett till ex ska gifta sig ... kul för henne
  • Fjosok

tja, bara förundrad varför jag dömdes till evig ensamhet ...

(är ju på sajten då jag gillar bröllopsdesign och musik, jobbade även förrut med det sistnämnda, och kanske sprida ett leende :))

• Cantaton

Livet är inte över än. Du är inte dömd.

Fjosok skrev 2008-06-05 22:19:00 följande:
    tja, bara förundrad varför jag dömdes till evig ensamhet ...(är ju på sajten då jag gillar bröllopsdesign och musik, jobbade även förrut med det sistnämnda, och kanske sprida ett leende :))
  • Fjosok

jo, jag börjat vara för gammal, men nääääh, ska inte dra upp det där ... sorry :)

• Cantaton
    Ingen fara - men bara så att du vet: man är aldrig för gammal!
    Fjosok skrev 2008-06-05 22:21:01 följande:
    jo, jag börjat vara för gammal, men nääääh, ska inte dra upp det där ... sorry :)
  • Fjosok

jo jag anser det, är 30+ och helt oerfaren. Då är det faktiskt försent. Har alltid sagt att ska jag gifta mig ska jag göra det ung...inte då man är på väg utför.

• Cantaton

Om du bestämt dig för att gifta dig ung må det ev. vara försent, beroende på vad som klassas som ungt, men det är inte försent på det stora hela. Livet är långt ännu. :)

Fjosok skrev 2008-06-05 22:23:48 följande:
    jo jag anser det, är 30+ och helt oerfaren. Då är det faktiskt försent. Har alltid sagt att ska jag gifta mig ska jag göra det ung...inte då man är på väg utför.
  • Aleta

Hoppsan! Jisses jag som är 40+ och pappa som var 50 när han gifte sig med mamma...som var 20 år yngre...

Var inte ledsen Fjosok, ingen vet vad morgondagen för med sig.

• Fjosok

Det kanske det är. Ett ensamt liv dock.

Allt annat är kört. Sorry.

Inget varken ni eller jag kan ändra, beslutet är taget och då håller man sig till det. Hoppar inte runt som en annan ambivalent stolle. Ungefär som att man gift sig, antingen har man eller inte.

Så, slutdiskuterart från min sida, men jag förstår och uppskattar synpunkterna.

Hoppas inte det blit tyst bara för det

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...