• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Aleta
    Fjosok skrev 2008-06-02 00:54:14 följande:
    Hur sannolikt är detta ...Loggar in på SRs webbradio, vissa stationer jag aldrig hört förrut. Slumpar en och känner igen låten som kommer ...Nu efter en halvtimme inser jag varför ... jag är ju för bövelen med och sjunger.När man börjat förträngt dom få "sessions" man gjort, tja ..då är det illa
    Nu blev jag nyfiken!
    Vad var det för låt?
  • Fjosok

Aleta - har privvat dig med låttiteln

allt väl med er andra ikväll? Här är det segt och neråt ...

• Cantaton

Det är bra tack. Lite småbränd på ryggen kanske. Vi har läst igenom vår uppsats från början till slut idag, ute i Vitabergsparken. Nu ska vi göra våra sista ändringar, så kan vi typ ta resten av veckan ledigt

• Aleta

Fjosok - det är tomt i min inbox, var det dit du skickade?

• matildaochniklas

Det är bra här med! Har skaffat mig en härlig solbränna nu
    Nu ska jag bara ta terminens sista ryck och läsa igenom vårat grupparbete som ska redovisas i tvärgrupper imorgon.
    Sedan är det avslutning med klassen, picnic med massor av vin!

• Cantaton

Vi picknickar på måndag

Vad är det för grupparbete? Vad läser du?

matildaochniklas skrev 2008-06-03 20:38:29 följande:
    Det är bra här med! Har skaffat mig en härlig solbränna nu Nu ska jag bara ta terminens sista ryck och läsa igenom vårat grupparbete som ska redovisas i tvärgrupper imorgon.Sedan är det avslutning med klassen, picnic med massor av vin!
  • matildaochniklas

Jag läser till sjuksköterska. Grupparbetet är en examination i en kurs som heter grundläggande folkhälsovetenskap inom hälso- och sjukvård. Vi har blivit tilldelade att arbeta med allergier.

• Cantaton

Intressant. Allergier helt allmänt?

matildaochniklas skrev 2008-06-03 20:52:27 följande:
    Jag läser till sjuksköterska. Grupparbetet är en examination i en kurs som heter grundläggande folkhälsovetenskap inom hälso- och sjukvård. Vi har blivit tilldelade att arbeta med allergier.
  • matildaochniklas

Ja. Det finns vissa perspektiv som ska vara med. Men hela den här kursen har tyvärr legat på gymnasienivå, vilket gör att man tappar motivationen totalt!

Cantaton skrev 2008-06-03 20:54:19 följande:
    Intressant. Allergier helt allmänt?
  • Cantaton

Trist. Var läser du nånstans?

matildaochniklas skrev 2008-06-03 20:55:46 följande:
    Ja. Det finns vissa perspektiv som ska vara med. Men hela den här kursen har tyvärr legat på gymnasienivå, vilket gör att man tappar motivationen totalt!
Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...