• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • matildaochniklas

Vi är lediga en vecka från våra jobb, sen ska vi slita igen!

• Fröken förväntan

...och jag vill inte gå och lägga mig för min sambo är bortrest och sängen är kall och tom

• matildaochniklas

Låter inge vidare. Min sambo var på en kryssning i veckan och fy vad långt ett dygn kan kännas!

Fröken förväntan skrev 2008-07-20 23:36:54 följande:

...och jag vill inte gå och lägga mig för min sambo är bortrest och sängen är kall och tom
  • Fröken förväntan

Ja vilken höna man är. Det har bara blivit värre med åren också Vi har varit särbos och veckopendlat under 1,5 år och jag var i USA i 3,5 månad utan att ses... men nu räcker det mer 3 dagar. Men vi ses imorgon bitti så jag borde inte gnälla. Då ska tar jag tåget och joinar honom i Stockholm. Han möter mig på Centralstationen och sedan går vi och käkar frukost och gör stan

• Cantaton

Min sambo är inte heller hos mig Så jag känner lite som du.

Fröken förväntan skrev 2008-07-20 23:36:54 följande:

• Fröken förväntan

Grattis Anja... ni såg ut att ha en härlig och kul fest!

• Fröken förväntan
    Cantaton skrev 2008-07-20 23:43:51 följande:
    Min sambo är inte heller hos mig Så jag känner lite som du. Fröken förväntan skrev 2008-07-20 23:36:54 följande:
    Triiiist!
  • matildaochniklas

GRATTIS! Ni var verkligen jättefina!
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-07-20 23:34:34 följande:

anjaochdaniel.weddingannouncer.com/photoalbum...Nu är jag fru. Hade så grymt roligt, världens bästa fest och allt var bara fantastiskt!!! Ville bara titta in o avlägga lite rapport. Nu ska jag mysa m min MAN
  • Cantaton

O vi sågs idag.. Men vet inte riktigt vilken dag vi ses nästa gång. Förhoppningsvis någon dag i veckan - onsdag/torsdag eller så. Han jobbar på annan ort. Det GÅR att åka härifrån direkt till jobbet, men han börjar 6 på morgonen och åker inte gärna 5.15 om han kan åka 5.50 nån annanstans ifrån. Men som sagt, han kanske åker härifrån nångång i veckan i alla fall.

Fröken förväntan skrev 2008-07-20 23:45:40 följande:

Triiiist!
Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...