• Anja 19 juli 2008

Nattchattare - vi som är vakna pratar på...

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

Tråden stängdes helt plötsligt så jag kopierade Cantatons inlägg så att vi nattugglor kan fortsätta prata på
  • Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...
  • Fröken förväntan
    Cantaton skrev 2008-07-20 23:48:05 följande:
    O vi sågs idag.. Men vet inte riktigt vilken dag vi ses nästa gång. Förhoppningsvis någon dag i veckan - onsdag/torsdag eller så. Han jobbar på annan ort. Det GÅR att åka härifrån direkt till jobbet, men han börjar 6 på morgonen och åker inte gärna 5.15 om han kan åka 5.50 nån annanstans ifrån. Men som sagt, han kanske åker härifrån nångång i veckan i alla fall.Fröken förväntan skrev 2008-07-20 23:45:40 följande:
    men 45 minuter är ju ingenting Fast jag är galen för jag har pendlat två timmar til högskolan de senaste två åren, så mitt perspektiv är nog inte normalt

Hoppas att ni får ses snart i alla fall!
  • Fjosok

Goderafton på er :)

sitter och försöker varva Zelda 2

• Fröken förväntan
    Fjosok skrev 2008-07-20 23:56:41 följande:
    Goderafton på er :)sitter och försöker varva Zelda 2
  • Fjosok

Och chattar, och har enorm gräddbakelse i knäet, som vanligt ...

hur är det med er?

• Fröken förväntan
    Fjosok skrev 2008-07-20 23:59:33 följande:
    Och chattar, och har enorm gräddbakelse i knäet, som vanligt ...hur är det med er?
    Men åh, gräddbakelse!!!
  • Fjosok

Har massor, alla totalute och allt vad det innebär

Men dom är kul som hobby.

Vad händer hos fröken förväntan då?

• Fröken förväntan

Vill inte gå och lägga mig för sambon är borta så jag sitter här och slösurfar men har nog gått igenom alla "standard-sajter" och snart dör väl BT också som det brukar efter midnatt...positiv är jag i alla fall

• Fjosok

Kan nog se till att du får lite at göra under spökkvarten

Skämt och sido ... hur går bröllopsplaneringen?

• Fröken förväntan
    Fjosok skrev 2008-07-21 00:12:19 följande:
    Kan nog se till att du får lite at göra under spökkvarten Skämt och sido ... hur går bröllopsplaneringen?
    Tack för titten, inboxade ett svar
    Planeringen går bra... har redan köpt en klänning dock
Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på...