Stockholmsbrudar 2008
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd är avstängd för svar..
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd är avstängd för svar..
Herregud, jag blir helt tårögd!!! Fy vad vackert!!!! Ni ser helt fantastiska ut, och vilken duktig fotograf! Jättefina bilder. Såååå glad för er skull!
Tack vad söta ni är
Ja fotografen var FANTASTISK!Om ni inte är säkra på den ni valt så kan jag verkligen rekomendera denna man. Så engagerad och duktig!
14/6 kan jag fast efter 16.00, är det lugnt om jag kommer lite senare?
Okej, jag blev möhippad igår jag... fick silverglitter på huvudet och en lila fjäderboa och sen drack dom mig kanonpulka och drog med mig till Norra brunn. Det var riktigt trevligt =)
Det är bara 6 dagar kvar för mig nu, nästa lördag smäller det.
Träffade vigselförrättaren på morsdag, vilken underbar dam hon är!
Allt klickar och hon är toppen! :D
Idag går jag in i v.13 (12+0), och nästa torsdag ska vi på UL. :p
Herj tjejer,
Nu är jag fru :D dagen var fulländad, magiskt.
Har ett preview foto i galleriet!
Godisråttan:
Superfina bilder! Hur var er honeymoon?
Åhh, GRATTIS!!!! Hade ni en fin dag?! Vilka underbara bilder! Du måste vara överlycklig just nu
Allstared, Matteve:
Dagen var perfekt, kan inte önska mig mer! Kläderna och alla detaljer, stämningen, vädret, musiken, all mat, alla tal, dukningen och alla detaljer, bröllopsbuketten, tårtan, hotellet, ALLT!
Ceremonin var så stark, så otroliga känslor som vällde fram när vi sa våra bröllopslöften!
Den dagen lever jag på länge länge länge länge, ett ord kan beskriva allt: magi!
Är så trött nu, en otrolig urladdning efteråt, jag var så j*vla nervös innan ceremonin så det går inte o beskriva! Det känns underbart o vara gift, svårt o beskriva hur men det känns annrlunda nu, det känns bättre!
Min make hade spelat in en låt till mig som morgongåva, en instrumental låt, den är så vacker. Själv fick han en secret box och ett kärleksbrev jag skrivit till honom.
Ska jobba imorgon igen, vill inte! Ska bli skönt o åka på bröllopsresa om ca 3 veckor!
Hur går det för er alla andra med all planering o allt?
0205, grattis!!! Vilken fantastisk klänning! Ni var så fina! Kan du oxå komma på picknick den 14:e så vi för höra allt?
Igår var sista osa-datum, och flera stycken som suttit och hållit på sig ringde och sa att självklart kommer de. Kul! Å i morse ringde en kompis med världens ångest för att hon glömt, men de kommer oxå. Faktiskt några kvar som inte hört av sig, vi tänkte skicka sms om ett par dagar å påminna lite fint.
Nu ska jag ut i Rålis och sola, fast jag borde plugga inför mitt slutprov på torsdag. Men vad 17, solen skiner ju!
0205
GRATTIS! Vad fina ni var!!!
Finns några kort i mitt fotoalbum på bt nu kolla bilden med tärnan och toastmadame hahahah